петък, 21 ноември 2014 г.

Bilka Rosa Damascena Face Wash Gel - ревю

Здравейте!

Сега когато времето захладня, реших че е време да намеря измиващ гел за лице, който да не ми изсушава кожата още повече. И се сетих, че преди време си бях купила този на Билка от лимитираната серия с роза дамасцена, но лятото не ми беше достатъчно силен.
В началото на месеца започнах да го ползвам и е време да ви запозная с Bilka Rosa Damascena Face Wash Gel. Той е от лимитирана серия и честно казано беше трудно откриваем. Аз го намерих в магазин Елитис. Цената му беше около 4лв. Мисля, че все още да може да се открие по магазините.


В гела се съдържа органик розова вода, която е всеизвестна с положителните си качества. Би трябвало да има антибактериално и хидратиращо действие. И наистина действа така. Със сигурност не изсушава кожата на лицето ми. Но същевременно измива лицето добре, дори маха грима на 90%. Не дразни очите.

Консистенцията обаче според мен е твърде течна, за да бъде наречен този продукт гел. Доста е водниста.

Няма типичния аромат на рози, а по-скоро на рози плюс още нещо, което според мен е лавандула. Странен е, но аз го обожавам, защото е различен и необичаен.


Bilka Rosa Damascena Face Wash Gel е нежен измиващ продукт за лице. Според мен е подходящ за ежедневна употреба. Да, кожата на лицето след него не скърца от чистота, но е мека и приятна. Икономичен е, нищо че е като вода. Необходимо е малко количество за цялото лице.

 На мен ми харесва и дори се чудя дали да не се запася с още една опаковка, преди да са се изчерпали...

А вие пробвали ли сте го?

Приятна вечер.

6 коментара:

  1. И аз много се надявам серията да не остане лимитирана - искам да пробвам разни неща по-натам :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Както някой каза малко по-долу (няма да споменавам име), явно засега няма да спират серията :))))

      Изтриване
  2. Под секрет - серията още доста време ще я има ;) Засега няма да я спират :D Aма не сте го чули/прочели от мен aхахахаах

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Юпиииииии :))))) не сме го нито чули, нито прочели от теб :))))

      Изтриване
  3. И аз исках да му направя ревю.Уникален е, а аромата направо е неверотен !

    ОтговорИзтриване

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...