вторник, 18 ноември 2014 г.

Essie Take it Outside - любимия ми лак за нокти в момента

Здравейте!

Отдавна не съм писала за любимите ми лакове на Essie. Колекцията ми стремглаво расте, а последното попълнение в нея е Take it Outside, цвят от последната есенна колекция на марката. Гледам да купувам лаковете на Essie, когато са намалени, но толкова много исках цвета Take it Outside, че не ми се чакаше и платих за него 15,49лв. Скъпи са тези лакове особено за предлагащи се в дрогерийните магазини, но за мен лично тe са най-добрите на света.
 
Но хайде да ви покажа все пак героя на днешния пост - Essie Take it Outside.
 

Цветът на този лак е смесица от сиво и бежово, или поне аз така го виждам. Млечен и пастелен, точно каквито аз обичам. Спокойно мога да кажа, че дори на снимките да не изглежда като нещо необикновено, то хората постоянно го забелязват на ноктите ми и ми правят комплименти. Може би е така защото този цвят е различен от всичко останало.
 
Консистеницята е идеална, стандартната за млечните лакове на Essie.

 

 
Покривността е добра, но определено си трябват два слоя, защото цвета е светъл.
 
Четката също е стандартната за лаковете на марката - средна като големина и много удобна за работа.
 

Трайността на моите нокти е голяма, лакът си стои непокътнат с дни. Снимките на ноктите ми са правени на четвъртия ден откакто съм с лака. Като мия чинии само блясъка се изтрива, но това е нормално.


Essie Take it Outside е лак в цвят от студената гама, така че е идеален за есента и зимата. Аз се лакирах с него многократно, той вече присъства в пост с любимци и продължава да е на челно място в сърцето ми.
 
Вие как го намирате?
 

2 коментара:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...