четвъртък, 27 ноември 2014 г.

TAG : The Makeup Addict

Ехо!

Помислихте си, че аз ще пропусна да направя TAG : The Makeup Addict? Грешка! Кристин ме тагна вчера и днес поста е готов! :)

1. Кой продукт продължаваш да купуваш, въпреки че имаш достатъчно за цял живот?

- Вижте в списъка с етикети от публикациите ми коя дума е с най-голяма цифра и ще разберете отговора... Дори няма да опитвам да се оправдавам този път. Обичам ги и това е!

 
2. Без кой продукт не можеш да живееш?
 
- Въздух... :)
 
3. Любима козметична марка?
 
- Нямам такава, харесвам разнообразието и ползвам различни марки. Досега обаче най-малко са ме разочаровали Mac, Nyx и Bourjois.
 
4. Колко е голяма колекцията ти от гримове?
 
- Добре го казахте - колекция, защото моето си е точно такова... отдавна нямам само по един продукт от категория и не ползвам гримове по необходимост. Така че може да имам един пакет тоалетна хартия и над 70 продукта за устни :))))
 
5. Как я съхраняваш?
 
- На тоалетката ми, която се пука по шевовете.


 
 
6. Колко продукта имаш в козметичната си чанта?
 
- Току що ги преброих - 7 са : една пудра, 1 тестерче на парфюм и 5 продукта за устни - балсам за устни, чъби за устни, 2 гланца и едно червило (от всеки вид си имам очевидно).


 
 
7. Ако можеше да разграбиш колекцията на някоя бюти блогърка, коя ще е тя?
 
- Вместо да крада колекция, в която едва ли всичко би ми харесало, предпочитам да си увеличвам своята, която и без това си ми харева :)))
 
8. Колко време ти отнема грима сутрин и колко продукта използваш?
 
- Ох, това е толкова относително и субективно, всичко зависи от настроението ми. Гримът ми сутрин винаги е бърз и не ми отнема повече от 15 мин, просто защото само с толкова разполагам... а относно продуктите, мога да съм с 5, а мога и с 10.


 
 
9. Купувала ли си някога продукт, знаейки че никога няма да го използваш?
 
- Не му разбирам логиката на този въпрос. То е ясно, че съм makeupholic, ама чак пък до там не съм стигала...
 
10. Набележи следващи жертви.
 
- Същите две, които Кристин е тагнала, хич да не се спотайват!!!!
 

8 коментара:

  1. Чувствам се засрамена и ще се опитам този уикенд да отвърна на поканите :) Пък за червилата сме сестри, ама аз съм по-разумната.. ахахах.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Вярно си е!!! ама това наистина няма да ти хареса, ярко розово е...

      Изтриване
  2. Ей, пак имаш страхотна козметична чантичка :) Още я помня онази ментовата. Радвам се че толкова бързо отговори на въпросите :))))

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Аз се радвам, че ме тагна :))) благодаря, ама тя ми е стара, трябва да си намеря нова, още по-хубава... :)))

      Изтриване

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...