четвъртък, 30 юли 2015 г.

Любими продукти - юли 2015

Привет!


Хайде да изпратим и този горещ месец подобаващо с малко любимци.

Знам, че фдт L'Oreal Infallible 24- Matte присъстваше в списъка с любимците за миналия месец, но не мога да спра да го ползвам, затова и трябва пак да кажа две думи за него. Страхотен е, особено за лятото. Дори в жегите успява да се справи и да остане на мястото си. 

Лятото е сезона на хайлайтърите, затова и Mary Lou-Manizer на The Balm е на горната снимка. Аз редовно го ползвам така или иначе, но през юли не мина и ден без да съм с него на скулите. Нанасям го с пръсти за секунди като финална щриха на грима. 

Най-ефективния и дълготраен коректор за мен си остава M.A.C Pro Longwear. Дори в горещините не ми изневерява и не мърда цял ден. Огромен плюс е, че не се врязва в линиите под очите. 



За дълготрайност, само че на маникюра, пък разчитам най-вече на Essie Good To Go. Прекрасен е! Съхне за секунди, придава блясък и удължава трайността на лака под него. 

Много обичам ярки оранжеви нокти през лятото, както на ръцете така и на краката. А и съм зодия Лъв, така че обичам цвета на слънчевите лъчи и огъня. Любим цветен лак за юли определено е Golden Rose Selective 85


Гланца на L'Oreal 102 Scream and Shout ви показах в предния пост. Реално обаче го имам от началото на месеца. Има много приятен и нежен розово-коралов цвят, много пастелен и ефирен. Няма блестящи частици в него, затова изглежда доста естествено на устните. 

Черешката на тортата са едни малки обечки във формата на сърце от H&M. Ако знаете лака Essie Fiji, то няма нужда да ви обяснявам в какъв цвят са. Семпли са, но стоят елегантно и много си ги харесвам. 

Нямам много любимци за месеца, но той беше доста горещ и не носих кой знае колко грим. Но пък сега ми предстои да пробвам доста нови и интересни продукти. 


Пожелавам ви приятна вечер. 

4 коментара:

  1. Много ми харесват любимците ти този месец. Обеците са тооолкова теб :)) Три от останалите фдт-на коректора и хайлайтъра са имат редовно присъствие цяло лято и в моя грим :)

    ОтговорИзтриване
  2. Супер сладки обици, H&M много ги бива по дребните бижута, винаги са много красиви :) Искам коректора и аз :D

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Права си за дребните бижута, винаги им ги харесвам на H&M :) Коректора е невероятен просто! :)

      Изтриване

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...