сряда, 8 юли 2015 г.

Maybelline Lash Sensational vs L'Oreal Telescopic - битката на две спирали

Здравейте!

Изпуснах момента да направя пост с любимата ми напоследък спирала Maybelline Lash Sensational. Обаче все пак ми се иска да споделя няколко думи за нея, затова и днес я включвам в тази публикация. Отдавна бях хвърлила око на L'Oreal Telescopic, защото отвсякъде чувах страхотни отзиви за нея. Но изчаквах търпеливо да я намалят, което се случи наскоро.
 
Днешният пост ще бъде сравнение между двете спирали като накрая ще споделя кой е моя фаворит.


Maybelline Lash Sensational
 
 
Най-новата спирала на марката, която всички харесват. Не познавам някой, който да не я хвали. Аз съм доста капризна щом стане дума за спирали. Искам тя да дава обем и дължина на миглите ми, като същевременно ги разделя добре, без да ги слепва. Може да звучи малко прекалено, но съм открила няколко такива спирали като Maybelline Lash Sensational е една от тях. В началото не ми хареса, признавам си. Беше прекалено течна за моя вкус. Обаче след седмица две когато консистенцията се промени, нещата се промениха. Сега това е единствената спирала, която ползвам и обичам.



Четката от едната страна е с къси косъмчета, от другата е извита и тумбеста. Гумена е и на мен ми е лесна за употреба. В началото се цапах доста, но след като консистенцията се посгъсти, този проблем изчезна от само себе си.



Тази спирала разресва миглите и ги подрежда идеално като им придава повечко обем. Нанасям поне два-три слоя и въпреки това не стои напластено. Това е спиралата, която извива миглите ми най-много. Не се рони или размазва. 


L'Oreal Telescopic Extra Black 



Тази спирала също има гумена четка, но е най-малката и тънка, която някога съм виждала. Не ми вдъхваше доверие, но останах изненадана. От първия път ми хареса как разреса миглите ми. Придаде им и обем.


За съжаление след повечко слоеве, спиралата така ужасно слепва миглите ми, че изглеждат като "крака на паяк". Но пък стоеше добре и е толкова наситено черна, че някак си преглътнах този недостатък. Обаче когато следобеда се погледнах в огледалото, останах шокирана. Спиралата се беше свлякла под очите ми! За пръв път ми се случва спирала да се рони на моите мигли. Реших, че проблема е в мен, защото съм прекалила с нанесеното количество. Обаче това продължи да се случва. Затова вече почти не нося тази спирала...


Е, може би си е проличало кой е победителя в този двубой -  спиралата Maybelline Lash Sensational.  Вече два пъти си я купих и ще продължавам да я ползвам с удоволствие. Не е чак толкова добра колкото най-любимата ми Too Faced Better Than Sex, но все пак от всички останали се доближава най-много до нея, а и е много по-евтина. Това е моята спирала на 2015-та!

:)

6 коментара:

  1. Наистина Мейбълинската спирала иска малко търпение ;дд При мен процеса на заобичване стана много дълъг ;дд
    Жалко за Телескопик :( Винаги съм искала да я опитам и май сега ще я отпиша.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Дълъг е процеса, но пък напълно си заслужава... само спиралата на Maybelline използвам аз :)))

      Изтриване
  2. Меги, тази на Мейбълийн лесно ли се маха или изисква много търкане? Отдавна я искам, но с тези очи от търкането много се раздразват и търся нещо, което да не е супер упорито на миглите.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. При мен се маха лесно, дори с мицеларна вода... тази на Лореал обаче е кошмар за махане :(

      Изтриване
  3. При мен пък е точно обратното - Мейбълинската спирала ми се размазва и то за 2 часа носене, а Лореалската не мръдва цял ден. :D

    ОтговорИзтриване

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...