неделя, 19 юли 2015 г.

L'Oreal Colour Riche Extraordinaire Lip Lacquer - 600 Nude Vibrato

Здравейте!


Вече два месеца това течно червило/гланц стои неизменно както в чантата ми, така и на устните ми. 

Има продукти, които ме хващат за гърлото от първото нанасяне и ме държат в плена си безспирно. L'Oreal Colour Riche Extraordinaire Lip Lacquer - 600 Nude Vibrato направи точно това. Толкова чаках да ги пуснат по нашите магазини, но това така и не се случи. Добре че имаме възможността да пазаруваме онлайн. Моето ми е донесено чак от Турция и си го чаках доста нетърпеливо, като не само че оправда очакванията ми, а дори ги и надмина. 


600 Nude Vibrato е прекрасен прасковен нюд, който пасва на тена ми перфектно. Съчетава се идеално с всеки грим, както ежедневен, така и вечерен. 

Консистенцията е гъста и много мека, като разтопено масло. Но аз внимавам с количеството, защото ако прекаля си личи по неособено приятен начин. Не препоръчвам да се наслоява. 

Това червило придава разкошен блясък


Опаковката е доста оригинална. На пръв поглед прилича на червило, но реално се отваря като гланц. 

Има удобен апликатор, който е много мек и разнася продукта равномерно. 


Всъщност дори да не звучи така, L'Oreal Colour Riche Extraordinaire Lip Lacquer доста се различава от всичко останало, което имам. Цветът е много наситен като на червило, но стъкления блясък го прави прекрасен гланц. Освен това е толкова мек и подхранващ. 

Определено бих искала да прибавя към колекцията си поне още един цвят. 

Още нещо много важно - L'Oreal Colour Riche Extraordinaire Lip Lacquer - 600 Nude Vibrato може и да е като масло, но не се разтича на устните, дори в тези ужасни жеги... 

В тази връзка, какво ви спасява в горещите дни?

2 коментара:

  1. Може ли да покажеш снимка как стои на устните ти? Благодаря предварително! :)

    ОтговорИзтриване

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...