понеделник, 3 август 2015 г.

Топ 5 любими продукта за лято 2015

Здравейте!

Колкото и да не съм почитател на лятото, а на зимата, все пак и то си има своите преимущества. Най-вече морето, вълните и пясъка... Именно за там ми трябва най-напред слънцезащитен крем, който да ме предпазва от слънцето. Както и слънчеви очила. 


Те са от магазин Calliope, много са стабилни и удобни за носене. Стъклата им са достатъчно тъмни, за да не ми пречи светлината. Имат и защита от вредните слънчеви лъчи. 

Много държа кожата ми също да е предпазена. За това разчитам на най-новия продукт на Bioderma - Tinted Aquafluid 50+. Избрах си светлия нюанс. Формулата е течна, даже се чува като се разклати тубичката. Но на лицето става пудрена и суха. Има съвсем леко покритие, попива бързо и не лепне. 


През лятото наблягам предимно на леки и свежи парфюми, а понякога дори само на спрейове за тяло. Любим както за това, така и за предните две лета ми е спрея за тяло на Victoria's Secret с червена слива и фрезия. Ухае божествено и аромата се задържа дълго на кожата. 


Обичам ярките устни и то най-вече през лятото. Фаворит за лято 2015 вече ми стана тинт олиото на Yves Saint Laurent в цвят 5, ярка циклама. Защо точно този продукт за устни ми е любим напоследък? Защото е 3 в 1 - хем подхранва устните, хем е наситен като червило, хем има блясък като гланц. А освен това е и стейн, тоест дори след като самото олио изчезне от устните, те си остават приятно оцветени. Ще му направя ревю, защото си заслужава.

А пък ако трябва да избера само един продукт, който да олицетворява лятото за мен, то това е хайлайтъра The Balm Mary Lou-Manizer. Знам, че сигурно вече прекалявам с приказките за него, но не мога да се спра. Точно лятото е момента, когато мога преспокойно да прекалявам с блясъка и сиянието по скулите, даже си е задължително мен ако питате.



Кои са вашите топ продукти за лято 2015? 

Няма коментари:

Публикуване на коментар

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...