неделя, 30 август 2015 г.

25 Makeup Questions TAG

Здравейте!

Обичам да отговарям на въпроси свързани с грим, затова реших днешния пост да е именно такъв. Намерих въпросите в нета, но си избрах само тези, които са ми интересни. 

Надявам се поста да ви хареса.

 1. Какъв фдт използвате?

 От няколко месеца използвам само L'Oreal Infallible 24h-Matte. Ревю за него може да видите тук



 2.  А коректор?

   M.A.C Prolongwear Concealer (NW20). За мен той е най-добрия коректор. Вижте сами защо.

 3. Знаете ли подтона на кожата си?

  Да, с розов подтон съм. Тук може да намерите съвети как да определите подтона на кожата си.


 4. Какво мислите за изкуствените мигли?

  На мен лично ми харесва ефекта от тях, но не и за през деня. За някое вечерно излизане или специален повод обаче са чудесния завършек на грима. Да си призная на мен ми е много трудно да ги слагам обаче... 

 5. Каква марка спиралa използвате?

  Предимно купувам спирали на Maybelline. Даже мисля, че съм ги пробвала почти всичките. Последната ми любима спирала е Maybelline Lash Sensational



 6. Sephora или M.A.C?

   Sephora, заради по-големия избор. 

 7. Използвате ли четки за грим и ако да, какви?


От години не използвам апликатори, нанасям сенките с четки, като любимите ми са на Eco Tools. Също така нанасям фдт, пудра, бронзър и руж с четки, като фаворити са ми тези на Real Techniques. Чудя се дали да не си взема бюти блендър (гъбка за нанасяне на кремообразни продукти). Имам версията на Real Techniques, но почти не я ползвам. 

 8. Използвате ли база за сенки/лице?

   За сенки винаги - Too Faced Shadow Insurance, защото има огромна разлика. За лице не винаги, последно ползвах и харесвах базата за лице на Too Faced, но свърши. 

 9. Кои са любимите ви сенки за очи?




10. Молив за очи или очна линия?

     Молив за очи, по-лесно ми е да боравя с него. 

 11. Кое е любимото ви червило?


 12. А гланц за устни? 


 13. Кой е любимия ви руж?




 14. От кои online сайтове поръчвате гримове? 

     Feelunique.com, beautycosmetic.biz, enzo.bg, nyx.bg

 15. Обичате ли дрогерийни гримове?

     Да, редовно може да ме видите в Lilly и DM. 

 16. Някога мислили ли сте да се запишете на професионални курсове по грим?

    Да, преди време, но се отказах. Не мисля, че могат да ме научат на нещо, което вече не знам, колкото и нескромно да звучи. Даже ми прави впечатление, че всички работят "по калъп" и не знаят доста важни правила, например това че SPF във фдт-а е това, заради което изглеждате бели на снимки. 

 17. Кои грешки в грима ненавиждате?

  Грешния цвят фдт, например твърде тъмен/оранжев, който не е разнесен по врата и няма нищо общо с цвета на тялото. А също и не добре бленднати сенки, които стоят като петно на очите. 

 18. С какво си махате грима?




 19. Цветен или неутрален грим предпочитате?

    Неутрален, определено. 

 20. Коя известна личност е винаги със страхотен грим?

    Много са, защото тях все пак ги гримират най-добрите специалисти. Но веднага се сещам за Джей Ло и Ким Кардашиан. 



 21. Ако можете да напуснете къщата само с един грим продукт, кой ще е той?

    Балсам за устни.

 22. Излизате ли изобщо без грим?

    Да, доста често при това, особено напоследък. Чак започна да ми липсва гримирането. 

 23. Мислите ли, че изглеждате добре без грим?

    Имайки предвид в какво време живеем, този въпрос бих го перифразирала на "Мислите ли, че изглеждате добре без пластични операции?"... 

 24. Коя ви е любимата марка гримове?



    Too Faced. 

 25. Какво мислите за грима? 

    На мен ми е хоби да се гримирам, да научавам нови неща, да си купувам нови гримове... Но използвам грима за да подчертая чертите си, а не да се правя на това, което не съм. 


Много ми е любопитно какво ще отговорят на тези въпроси :


Приканвам и тези, които не съм тагнала или нямат блог да си изберат любим въпрос, на който да отговорят долу в коментарите. 

8 коментара:

  1. Благодаря за тага. Тези дни ще го направя. :)

    ОтговорИзтриване
  2. Супер :) Ще се включа с удоволствие.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря ти, че го направи, много ми беше интересно да прочета отговорите ти :)

      Изтриване
  3. Благодаря за TAG-a включвам се веднага! <3

    ОтговорИзтриване
  4. Благодаря за тага, Меги, и ми беше много интересно да прочета отговорите ти! След няколко дни ще отговоря и аз на въпросите, малко със закъснение, но нямах възможност по- рано :)

    ОтговорИзтриване

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...