понеделник, 28 декември 2015 г.

Любими продукти - Декември 2015

Здравейте!

За други постове може и да нямам муза, но за любимци винаги се намира желание за писане у мен. По традиция в края на месеца правя пост с любими продукти, а съвсем скоро ще направя такъв за цялата година. 

 
  • Матиращи листчета (антибактериални) Beauty Made Easy
Все се каня да говоря за тези матиращи листчета, но забравям. А ги използвам всеки ден, много са ми полезни. Попиват излишния себум, който за съжаление напоследък има по лицето ми. Не махат грима от лицето ми, заради това ги харесвам толкова. 
  • ФДТ Born This Way - Light Beige 
Въпреки плътното покритие този фдт изглежда много естествено на лицето ми. Осъзнавам колко всъщност го обичам когато опитам някой от другите фдт-и от колекцията ми. Има някаква магическа съставка в него, която прави кожата ми перфектна.
  • Essie Summit of Style 
Това е празничния ми лак, който винаги слагам през декември. В каквато и комбинация да съм го пробвала, стои страхотно и никога не ми омръзва. 
  • Гланц L'Oreal 102 Scream and Shout
Напоследък много ми се носят гланцове вместо червила и то в по-неутрални или розови цветове, които да не са прекалено ярки. Този гланц на L'Oreal е много мек и приятен за носене за ежедневието ми. Освен това е в симпатичен цвят близък до устните ми и най-важното - не ми образува онази ужасна бяла линия. 
  • Душ гел Balea Sweet Smoothie
Захарно сладък и завладяващ аромат има този душ гел и къпането с него е наслада за сетивата.
  • Maybelline Color Tatoo 24h Creamy Mattes - Creme de Rose
Тези кремообразни сенки с телесен цвят са много близки до розовия подтон на моята кожа. Идеална основа за прахообразни сенки са и ги използвам всеки ден. 
  • Essence All About Roses палитра сенки
Нямах никакви очаквания за тази палитра сенки, а от месец и нещо използвам само нея и то предимно два от светлите цветове. Абсолютно всеки ден съм с тях и даже очаквам да видя дъното на единия съвсем скоро. 
  • Rimmel 120 Pink Rose руж
Този руж е неутрален, а аз отдавна си търсех такъв. Отива на всеки грим, който си правя. Освен това е трудно да прекаля с него, колкото и да сложа стои добре. Обожавам го.

Това бяха любимите ми продукти за месеца, очаквайте скоро и тези за годината...

Няма коментари:

Публикуване на коментар

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...