четвъртък, 10 декември 2015 г.

Новите ми придобивки и мнението ми за тях

Здравейте!


Събраха ми се малко нови покупки и реших да ви ги покажа. Някои имам отдавна и ги използвам редовно, та вече имам впечатления от тях. 
  • Dove Oxygen Moisture Shampoo (около 7 лв. намален в DM)
Имах вече шампоан от новата серия на Dove и затова реших да пробвам и този. Вече ми влезе в употреба, но сякаш предния повече ми харесваше. 
  • La Roche-Posay мицеларна вода (около 29 лв. в аптеки Ремедиум)
Сигурно вече ви омръзна да показвам тази мицеларна вода, но за мен е незаменима. Затова си я купих във възможно най-големия размер от 750 мл. 


  • Balea Sweet Smoothie душ гел (около 3 лв. в DM)
От миналата година искам да пробвам този сладък аромат, но все беше изчерпан навсякъде. Добре че наскоро пак пуснаха серията в DM. Толкова ми хареса, че не само си взех още една опаковка от душ гела, ами и цял комплект. 
  • Balea Sweet Smoothie комплект ( 8,99 лв. в DM)
В комплекта има мини душ гел, сапунче и суфле за тяло. Ванилия, лимон и захар... наслада за сетивата.

  • Масло за тяло Alverde с карите и макадамия (около 5-6 лв. намалено в DM)
Имала съм преди мини опаковка от него, но по спомени тогава консистенцията беше по-течна. Сегашната ми допада повече. Маслото е много меко и се маже супер лесно. Гъсто е, но попива сравнително бързо. Подхранва кожата ми в дълбочина. 
  • Nivea Stress Protect (около 3-4 лв. намален в DM)
Имах нужда от нов стик против изпотяване и си взех на Nivea. Харесват ми техните продукти против изпотяване, ефективни са при мен.


  • Too Faced Born This Way Foundation - Light Beige (цена 70 лв.)
Искам този фдт още откакто се появи. Взех го по време на  Black Friday в края на ноември от магазин Sephora. Цветът, който исках беше изчерпан и трябваше набързо да си избера друг. И въпреки че си взех дори по-светъл, пак ми е малко тъмен. Това е първия ми фдт от по-висок клас и много му се радвам, въпреки че лъсвам малко повече с него. 
  • Too Faced Happily Ever Lasting Lip & Cheek Duo (цена 24 лв., за съжаление вече е изчерпан)
В този празничен сет има два продукта - руж Love Flush в нюанс Justify my love и Melted Lipstick в цвят Melted Peony. И двете минита ще ми стигнат за дълго време. Ружа е в много интересен студен розов цвят, червилото също е супер, само дето леко се събира в гънките на устните. 
  • Essence all about Roses (цена около 8-9 лв.)
Тази палитра от 8 цвята ми привлече вниманието, защото много ми напомня за Urban Decay Naked 3, която много искам. И когато Кристин похвали качеството на сенките, се реших да си взема палитрата. Не очаквах толкова да ми хареса, честно. Но е факт, че я използвам всеки ден.



  • Lavera beauty & care nude балсам за устни (цена 6,50 лв.)
Това беше спонтанна покупка, която обаче си заслужаваше. Използвам този нюд балсам за устни над матови червила в подобен тон. 
  • Maybelline Color Tatoo 24h Creamy Mattes Vintage Plum и Creme de Rose ( цена 10 лв.)
Обожавам кремообразните сенки в бурканче на Maybelline. И щом разбрах, че се предлагат нови матови цветове, веднага си взех двата, които най-много ми харесаха. Creme de rose използвам като база за сенки. Самостоятелно не дава много цвят, но прикрива успешно вените по клепача. Vintage Plum много ми напомня на Permanent Taupe, само че има и лилаво. 

  • M.A.C Blushbaby руж (намален на 35 лв. в The mall)
Това е още една спонтанна покупка от "черния петък". Този руж е матов, каквито аз обичам да нося през есента и зимата. Цветът също е подходящ за сега - мораво-розов.
  • Червило Estee Lauder Pure Color Envy - Potent (цена 50 лв, в enzo.bg)
Отдавна исках да имам червило на Estee Lauder и след дълго умуване се спрях на цвят, който отговаря на стила ми. Но някак очакванията ми се разминаха с реалността. Цветът не е толкова нюд колкото си го представях. По-скоро е ярък и неонов, подходящ за лятото.
  • Maybelline Lash Sensational mascara (намалена е до края на месеца в DM и Lilly (8,99 лв.)
Това е любимата ми спирала от няколко месеца насам. И сега когато е толкова намалена, реших да си взема две опаковки и да се презапася. 
  • Лак за нокти Perfect 227 (в момента намален на 2 лв. в Lilly)
Отново бях във фаза когато ми се носи хубав червен лак. Този път си избрах по-ярък цвят, който много ми допада (на снимката с балсама може да видите как изглежда на мен). 


Често се чувствам гузна след такива постове, когато установявам че съм дала пари за куп ненужни неща. Но сега съм доволна от себе си, защото имах нужда от повечето неща, а другите исках отдавна и бях премислила добре преди да ги купя. 

Пожелавам и на вас много успешни покупки! :)

12 коментара:

  1. Напълно съм съгласна, че Vintage Plum силно напомня на Permanent Taupe, дори докато ги тествах на дисплея, ми трябваше известно време, за да открия разликата между тях. Не го купих именно поради тази причина. (за сега :) )

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Аз го купих точно за да заменя Permanent Taupe, който вече изсъхна :(

      Изтриване
  2. Прекрасни покупки, Меги :) Недей да се чувстваш гузно, радвай им се и ги ползвай с кеф :)

    ОтговорИзтриване
  3. Честито за новите придобивки. Спиралата е уникална наистина и аз съм я ползвала и съм изключително доволна.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря! Аз използвам вече само тази спирала, всички останали ги зарязах...

      Изтриване

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...