понеделник, 14 декември 2015 г.

Балсами за устни Crazy Rumors

Здравейте!

След като сама се убедих най-накрая, че балсамите за устни с течен парафин не вършат никаква работа при мен, се пренасочих към такива без тази съставка. И първото място, където отидох беше магазин Зоя (http://www.zoya.bg/). Там се предлагат много био и натурални продукти, като сред тях са и балсамите за устни Crazy Rumors. Има такова разнообразие от аромати, че ми беше трудно да си избера. Почти всичките имат тестери, но аз естествено си купих такъв който нямаше. Много обичам аромата и вкуса на шам фъстък, затова заложих на Pistachio. И след като го опитах и ми хареса, се върнах за нещо коледно. Чудех се между варианта с карамфил и портокал и този с джинджифилови сладки. И втория звучеше по-изкушаващо. 


Тези балсами за устни са с изчистен състав и не съдържат течен парафин. Тази вредна съставка не помага с нищо на устните, а точно обратното, кара те да се мажеш все по-често с балсама като дава само временно усещане на мекота. 

Балсамите за устни Crazy Rumours са в малки сладки пластмасови опаковки. 


Балсамите на Crazy Rumors са с любимата ми мека и по-мазна консистенция. В началото си помислих, че приличат на любимите ми Himalaya, но те са далеч по-сухи. 

Подхранват и омекотяват устните ми и това само с едно-две нанасяния на ден. Ефекта от тях е траен. 

Ползвам ги и под матовите си червила. 


Като действие и двата балсама са еднакви, а като аромат предпочитам Pistachio. Gingerbread не е това, което очаквах. Хубав е, наистина мирише на джинджифилови сладки, обаче има още нещо, което не мога да определя и което ме дразни. 

Определено харесвам тези балсами и ще си купя още видове от тях в скоро време. 


Цена - 7,99 лв.

7 коментара:

  1. Здравей, много се чудих да си поръчам от тези балсами, Pistachio или Bubble Gum, но не знам дали като консистенция и ефект са толкова добри като Eucerin? Той е без парафин, ще е добре за устните ти. Не знам дали си го ползвала?

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Не съм ползвала този на Eucerin, но съм чувала много добри отзиви за него така че може и да го пробвам :) тези на Crazy Rumors са много добри, според мен си заслужават :)

      Изтриване
  2. Здравей, Миглена, пак съм аз - Анонимен29 юни 2016 г., 16:48ч.
    Купих си балсама на Crazy Rumors - Pistachio. Много е добър, по - добър от всичко на пазара.
    Обаче, според мен този на Eucerin е много по - добър и струва само 5 лв.
    Без парабени и изкуствени аромати е.
    Много повече лекува напукани устни, докато този не чак толкова много. Онзи не стои и така лъскав. Иначе пак е мазен, но по - като масло.
    Пробрай, ще ти допадне.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Здравей :) Запомнила съм ти препоръката и съм решила да си го взема на зима когато ще имам по-голяма нужда от хубав балсам за устни :)

      Изтриване
  3. Много шум за нищо. Това е за мен този балсам. Ароматите не са лоши, но не са и кой знае какво. За устните, поне при мен, не прави нищо. Стои мокър и не попива. Разлива се. Не бих повторила определено.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Съжалявам да чуя, че не ти е харесал. При мен има огромен ефект, затова го и препоръчвам, но явно не при всички е така :(

      Изтриване
  4. Здравей, Миглена, имаш супер блог. :)

    Сигурно си запозната, но не сe сдържах. Откакто намерих тази рецепта, постоянно правя бялсамчета за себе си и мои приятели (да, дори и за мъжете). В началото е по-занимателно докато си набавиш всички продукти, но после е толкова забавно и мноооого по-евтино :) Поздрави, Ирина

    http://blog.ekomama.net/2014/04/24/nadya-lipbalm/

    ОтговорИзтриване

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...