събота, 23 април 2016 г.

Празни опаковки

Здравейте!

Отново е време да ви покажа какво изхабих докрай и съответно цялостното си мнение за продуктите. Щом съм стигнала дъното на нещо, то значи мога да дам обективна оценка - какво ми е харесало и какво не. 

Ако този род публикации са ви интересни и полезни, моля продължете да четете.

  • Nivea Wasch-Emulsion - за суха кожа
Моята кожа не е суха, но този измивен крем за лице на Nivea ми допадна. В него имаше малки ексфолираши частици, които ме отърваха от някои сухи участъци по кожата ми. Нежен е и измива добре. Обаче не е икономичен, доста бързо му видях края.
  • Victoria's Secret Pure Seduction - спрей за тяло
Не ми се искаше този спрей с аромат на фрезия и червена слива да свършва. Но пък толкова много го харесвах, че неизбежно го изпръсках. Ухаеше свежо и плодово, но в никакъв случай натрапчиво. Ароматът му се задържаше на кожата ми цял ден. Имайте предвид обаче, че не е купуван от България. Все ми се струва, че тези които се продават тук не са толкова трайни. 
  • Dove Silk Dry - дезодорант против изпотяване
Харесвам дезодорантите на Dove, защото са ефективни. А този пък ми е любимия аромат. 
  • Dove - душ гел с масло от карите и ванилия
Не знам коя поредна изхабена опаковка показвам от душ геловете на Dove. Разкошни са.
  • Mexx Energizing Woman - парфюм
Това е един изключително свеж и цитрусов парфюм, който ми напомня за лятото и морето. 
  • La Roche-Posay - мицеларна вода
Знаете, че от доста време използвам само тази мицеларна вода за премахване на грима си. Опитах се да я заменя, не стана и си купих ново шише от тази. Отново.
  • Scholl Fresh Steps - спрей за обувки
Според мен всички продукти на Scholl са ефективни, а специално този ми беше голям помощник в грижата за ходилата. 
  • Lilly - маслен лакочистител
И на него не съм изневерявала, просто защото е най-добрия на пазара. 

  • M.A.C Prolongwear / NW20 - коректор
Това за мен е най-добрия коректор за прикриване на тъмните кръгове под очите на света. Супер покривен е и страшно издържлив, но някак си успява да се слее с кожата и да изглежда естествено. Обожавам го. Жалко, че последното количество от него не излиза от опаковката. 
  • L'Oreal Super Liner - очна линия
Писеца на тази очна линия ми беше супер удобен. Цветът е наситено черен и очната линия издържаше цял ден без да избледнее или да се размаже. Вече си купих нова опаковка. 
  • Golden Rose Color Sensation Lipgloss / 116 - гланц за устни
Това е един от най-любимите ми гланцове за устни. Придава лек прасковен цвят на устните и мнооого блясък. Супер комфортен е за носене и не е лепкав. Препоръчвам с две ръце!
  • Maybelline Lash Sensation - спирала
Тази спирала също ми стана много любима и това е поредната изхабена опаковка от нея. Тя е всичко в едно - обем, дължина, извиване на миглите, трайност. Имам две нови опаковки, но не знам кога ще ги използвам, защото на хоризонта се зададе нов любимец... следете блога и скоро ще разбере кой е той. 

Това беше за днес, до скоро!

4 коментара:

  1. Количеството, което остава на дъното на коректора и не може да го изпомпаш е много дразнещо ;дд Аз сега поне го имам в предвид за втората опаковка, която може би ще свърша скоро. Ама аз искам да премина нещо друго след това.. Знаеш ;) Писалката също я обожавам. Браво за глоса! Впечатлена съм :)) Чакам да чуя за новата спирала любимец, защото на мен тази розовата ми липсва :(

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Наистина е досадно, че не може да се използва цялото количество от коректора на M.A.C. И аз искам да пробвам друг - Urban Decay Naked. Писалката на мен ми идва малко суха... За спиралата ти казах вече :))) По-добра е дори от розовата на Maybelline :))

      Изтриване
  2. Очната линия ми е любимец от всички под формата на писец :))

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Аз само с писец използвам, другите хич не са ми удобни... Препоръчвам ти новата на Мaybelline :)

      Изтриване

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...