сряда, 27 април 2016 г.

Любими продукти за Април

Здравейте!

Реших преди празниците да ви покажа любимите си продукти за месеца.


Може би най-любимото ми нещо от всичките е спиралата L'Oreal False Lash Wings Sculpt. Не съм фен на спиралите на L'Oreal, обаче тази ме впечатли супер много. Даже надмина любимата ми Lash Sensational на Maybelline. Отначало беше доста течна, но с времето консистенцията й стана идеална. Издължава и извива миглите, като им придава и обем. Не ги разресва чак много добре, но не ги и слепва. Това е перфектната спирала, казвам ви!


Започнаха по-топлите дни (като изключим последните два) и доста често ползвах матови фдт-и, но пък ми изглеждаха твърде пудрени и затова слагах блестяща база под тях. Преди харесвах един течен хайлайтър на Benefit с розов отенък, а сега много ми допада Rimmel Good to Glow 003 Soho Glow. Той е по-скоро златно-бронзов. Е, не ме прави чак като J Lo, но почти... :D

Открих своя любим коректор за ежедневието - Rimmel Match Perfection - хем прикрива тъмните кръгове под очите, хем стои много естествено. Има и лек озаряващ ефект. Много е лек и кремообразен. 


Бях ви казала, че в последно време съм на оранжева вълна. За цвят на ноктите си през Април най-много харесвах ярко оранжевия Flormar 479 Troll и прасковено-кораловия Essence 02 I care for you. И двата са супер пигментирани и с наситен цвят. 


За устните използвах толкова много различни червила и гланцове във всякакви цветове, но най-често залагах на Essence 11 All about cupcake - полупрозрачно и леко розово балсаместо червило. А любимият ми гланц беше Maybelline 720 Nude Illusion. Прекрасен прасковен нюд. 



Забравих да снимам Maybelline Vivid Matte Liquid 05 Nude Flush за общата снимка, но не мога да не го спомена, тъй като го нося доста често откакто го имам. Не обичам да го нанасям изцяло, по-скоро слагам малко и го разнасям с пръсти. Ефекта на пудрено розови устни много ми допада. 

И последният любимец за месеца е на Maybelline. Наскоро те пуснаха нови ружове (дали е нова серия или просто нова опаковка, не съм сигурна) и аз си взех най-яркия, коралово-оранжевия 100 Peach Pop. Пигментиран е и придава много свеж вид на лицето. 


Това бяха моите любимци, а кои са вашите? 

Весели Празници!

Няма коментари:

Публикуване на коментар

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...