четвъртък, 7 април 2016 г.

Любимите ми неща от DM и Lilly, които не са гримове

Здравейте!

Аз съм редовен посетител на дрогерийните магазини DM и Lilly. Там обаче освен декоративна козметика на различни марки има и други интересни неща. Повечето от тях пак са свързани с красотата, затова реших все пак да направя пост за тях. 


Любимите ми база за лак и топ лак са Eveline 8 in 1 и Essence Gel Top Coat. Базата за лак всъщност е заздравител, който реши проблема ми с цепещите се нокти. А топ лака освен че придава стъклен блясък на маникюра ми, спомага и за по-бързото съхнене на лака. 


Пак с нокти е свързан и следващия ми любимец и това е масления лакочистител на Lilly в зелената опаковка. Много пъти съм говорила за него, изключително бързо сваля лака, като същевременно е супер шадящ към ноктите. 

Почти никога не оставам без опаковка (и то в повечето случаи голяма) от душ геловете на Dove. Много са меки, правят страхотна пяна, измиват добре и ухаят разкошно. 


Аз много обичам свещи и винаги си купувам различни видове и аромати. Обаче има една свещ, която е номер 1 за мен и това е Glade с шоколад и мед. Винаги когато я намалят си купувам по една две бройки и така се запасявам. 


Не е особено полезно косата да се мие прекалено често, но пък от друга страна никак не обичам да ходя в неугледен вид. За добрия вид на косата понякога използвам сух шампоан. Не съм пробвала кой знае колко много марки, но пък и няма нужда защото намерих най-добрия за мен - този за брюнетки на Batiste. Не оставя бели петна в косата. 


Харесвам душ геловете на Balea, но най-любим засега ми е аромата "Захарна целувка". Ухае на сладкиши, жалко само че аромата не е много траен. 

Последно по темата за лаковете - предполагам знаете, че обожавам лаковете на Essie. Обаче тези на Rimmel също са ми страхотни фаворити. Имат огромно разнообразие от цветове, наситени са, с хубава широка четка, съхнат бързо и са покривни и трайни. Препоръчвам! 

Преди да открия четката 217 на M.A.C използвах за грима на очите си комплекта от две (четири защото са с по два края) четки на Eco Tools. Вече не помня как се казват, но ми вършат много добра работа, както за нанасяне на сенките, така и за блендването им. 


Съвсем случайно в DM намерих кибрит на бухалчета, в който клечките са дълги. Имах нужда от именно такъв, защото когато восъка в буркана намалее, ми е трудно да ги запаля със запалка или с обикновен кибрит. Този освен че е супер удобен, е и сладък. 

Дрогериите са много изкушаващи, защото предлагат голям набор от продукти и човек винаги има избор. Освен това доста често има намаления. като например сега. До края на април много от декоративната козметика в Lilly и DM е намалена, така че ако нещо ви трябва сега е момента да си го купите. 

Чао!

2 коментара:

  1. Много хубави неща си изброила! Мн искам да пробвам свещта, добре ли драматизира стаята? Кибритчето е супер сладко, дори днес ще го потърся в dm :)

    ОтговорИзтриване

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...