понеделник, 19 април 2021 г.

Колекцията ми от парфюми 2021

 Здравейте!


Днес реших да ви покажа колекцията ми от парфюми. Наскоро гледах клип в Youtube с любимите парфюми за пролетта на една влогърка и на мен ми домъчня за моите. Те са чинно прибрани на тъмно в един шкаф и понеже през изминалата година не съм посягала към тях кой знае колко много, чак бях забравила кои имам. Имам 10 парфюма (като единият го имам два пъти, защото старият почти свърши) и не знам това много ли е, малко ли е, нормално ли... Кажете ми вие колко парфюма имате? 




Не разбирам от парфюми и никога не съм била добра в описването им (възхищавам се на хората, които имат такава дарба!). Затова ще сложа информация за парфюмите с описанието им в сайта на Нотино (не искам да им правя реклама, но често поръчвам от там и съм доволна). Не купувам парфюми от едно и също място, а и почти нямам спомен кой откъде е купуван, така че това няма да го споменавам. Просто ще ви разкажа за това колко ги харесвам или не и за кой сезон са подходящи според мен. 


Bvlgari Jasmin Noir


В увода ще усетите очарователния аромат на разцъфнала гардения и освежаващи зелени нотки. В сърцето на парфюмната вода доминира жасмин, допълнен с кремав аромат на бадеми. На финала сетивата ви ще завладее топлото кашмирово дърво и екзотичното пачули.




Това е най-старият парфюм в колекцията ми. С времето установих, че много харесвам аромата на жасмин и той е съставка в почти всичките ми парфюми. Този парфюм го нося през студените месеци, защото е една идея по-тежък. Но не чак толкова, че да е като за възрастна жена. Траен е. 


Naomi Campbell Cat deluxe


Началото на аромата Campbell Cat deluxe очарова с уникална фрезия, съчетана по неповторим начин с кардамон. В сърцето е скрита гардения, сочна праскова и очарователен аромат от теменужки. Базата се състои от чувствен мускус, екзотично пачули, ванилия и дърво.




Подобен аромат на горния, който също е една идея по-флорален и тежък, но според мен е ок и за пролетта. Имала съм го и преди, после го търсих и дълго време не можех да го намеря. Почти съм го изхабила и не мисля, че бих го купила трети път, защото ми омръзна. Траен е много. 

Valentino Valentina


Ароматът Valentina веднага ще Ви очарова приятно със своята свежест на бергамот и трюфел. В сладкото сърце на парфюма са скрити цветни съставки на съблазнителна ягода, копринен жасмин, портокалов цвят и завладяваща тубероза. Базата е доминирана от игрив кехлибар, топъл кедър и деликатна ванилия.




Това ми е любимия парфюм за есента. Много е женствен и траен, не е ефирен. Също съм го имала преди и също не бих го купила за трети път, защото му се наситих. Подходящ е за мрачни, дъждовни дни, създава усещане за уют и топлина. 


Chanel Chance - розовият


След първото вдъхване ще ви завладее мощно цветно опиянение от зюмбюл и екзотично пачули, допълнени с деликатен ананас и щипка пипер. След малко се разгръща сърцето на аромата от нежен жасмин и освежаващ лимон. На финала ви завладява дълготрайният аромат на перуника, земен ветивер, мамещ мускус и топла ванилия.




С този пафюм имам "love-hate relationship". На моменти го обичам и му се наслаждавам много, обаче ако не уцеля правилния ден (да, аз избирам парфюм според настроението), го ненавиждам и не мога да го понасям на себе си. Той е ефирен и подходящ за пролетта според мен. През лятото не ми харесва със сигурност. Траен е. 



Lanvin Éclat de Fleurs


Най-напред при вдишване на аромата Eclat De Fleurs ще разпознаете сладка и сочна круша, следвана от цветен букет, състоящ се от фрезия, роза и опияняващ жасмин. Всичко това подчертано от базовите нотки, скрили сандалово дърво и романтичен бял мускус.



Това е може би най-флоралния парфюм, който имам. Лек и ефирен е, някак сочен и свеж (може би заради крушата). Има средна трайност на моята кожа и е чудесен избор за пролетта и лятото. И него го имам за пореден път и ми омръзна. :D


Bvlgari Omnia Crystalline


Екзотичните нотки на азиатския плод наши и бамбук ще усетите още в началото. После се присъединява и чист пудров аромат на лотос, а във финала на аромата ще усетите земно балсово дърво.




Парфюм, купен импулсивно и необмислено, следователно не ми харесва :D Сигурно защото няма жасмин в състава... Нищо специално няма в него, не ме впечатлява с нищо и почти не го нося. Иначе като аромат е ок за пролетта и лятото може би. Лек е и не кой знае колко траен. 


TOM FORD NEROLI PORTOFINO


Връхните нотки са лимон, лавандула, бергамот, мирта, розмарин, горчив портокал, мандариново-портокалов аромат. Средните нотки - жасмин, нероли, питоспорум, цвят африкански портокал. Основата съдържа амбра, ангелика и амбрет. 




Другото, което харесвам в моите парфюми е портокалът. Този парфюм беше любов от пръв поглед. Много е свеж и ухае на чисто, без обаче да наподобява прах за пране. Любим ми е предимно през лятото. Много малко ми остана от него, бих пробвала друг на марката със сигурност, само да не бяха толкова скъпи...


Zadig & Voltaire This is Her!


Началото на парфюмната вода принадлежи на съблазнителни цветни есенции от албиция и жасмин, които се преплитат с фините зрънца на розов пипер. В сладкото сърце на аромата Zadig & Voltaire This Is Her! се крият очарователен аромат на кестен и грееща ванилия, допълнени от неустоими тонове на разбита сметана. В завършека на композицията усещате топлещите акорди на кашмирено и сандалово дърво.




Това е моят парфюм! Който ме познава знае, че почти винаги съм с него, през деня, вечерта, през зимата, през лятото, винаги съм с него и не ми омръзва. Моят почти свърши, затова си го купих пак и то отново в опаковка от 100 мл, нещо което рядко правя. Толкова е различен от всичко останало, че неслучайно е или поне доскоро беше бестселър номер 1 в Сефора. Наистина ми е трудно да го опиша само като флорален или цитрусов, защото е уникална смесица от всичко. Носи ми усещане за топота, уют и комфорт. Траен е много при мен. От всичките ми парфюми може би този е за който най-често ме питат кой е. 


Atelier Cologne Orange Sanguine


В увода на ароматната композиция сетивата ви ще бъдат очаровани от сочен кървав портокал, израснал в слънчева Италия. В сърцето на уханието се разнасят нотки на здравец от Китай. Основата на аромата, която най-дълго издържа върху кожата, се носи под знака на топло сандалово дърво.




Ако обичате аромат на портокали, това е вашият парфюм. Нищо друго не усещам в него аз освен от истински, свежи портокали. Въпреки това за него също бих казала, че е уникален по своему. Също любов от първо помирисване. Хем е много свеж, хем някак топъл и уютен. Много е лек и ефирен и според мен е подходящ за всеки сезон, освен ако не свързвате само зимата с аромата на портокал. На моята кожа обаче не е много траен и трябва да пръскам повечко, че да се усеща по-дълго време. 


Досега не помня да съм писала за парфюми, може би защото не ме бива много, но пък ми е любима тема. <3


До скоро!

Няма коментари:

Публикуване на коментар

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...