неделя, 25 април 2021 г.

Нови придобивки и първи впечатления

 Здравейте!


Днес мисля да ви покажа какво последно си купих. Рано е още за конкретно мнение за продуктите, защото ги имам отскоро - затова засега ще споделя първи впечатления. 



Мисля, че съм споделяла проблемите със скапла ми - вечно е раздразнен и сърбящ и имам пърхот. В същото време имам чуплива коса със сухи краища. Мия си косата два пъти в седмицата като гледам да е със щадящ шампоан. Някой ми беше препоръчал Eucerine Dermocapillaire Anti Dandruff и при последното ходене в аптеката си го взех. Има приятна кремообразна текстура и е много нежен към скапла. Измива ми косата добре, но не я пресушава и не ми дразни скалпа. И пърхота намаля. 

Другият продукт, към който имам афинитет и все търся подходящият е крем за къдрици. Както казах имам чуплива коса, обаче със собствено мнение и все стърчи на някъде. Всички подобни продукти, които съм пробвала досега правят косата ми на клечки и не съм доволна. Бях чела много хубави неща за продуктите за коса на Marc Anthony и като видях, че са пуснали при нас крема за коса му се чудих дълго време, но накрая го взех. Процедирам така - на току що измита коса, подсушена с кърпа слагам количество колкото орех (в корените не, само по дължината на косата) и после намачквам с кърпата. Само веднъж съм го пробвала досега, обаче сякаш ми се получи както исках. Мирише много хубаво и фиксира къдриците добре, без да са като клечки. Тепърва ще го тествам и ще споделя повече ако ви е интересно. 



От аптека Subra си взех слънцезащитен бб крем на La Roche Posay с фактор 50. Имах късмета да имат 50% отстъпка на всички слънцезащитни продукти и ми излезе наполовина. Имаше само един цвят, който ми е леко тъмен, но ще ми свърши работа. Има лека покривност, но не е съвсем без хич, като бб крем си е наистина. Стои естествено. Не е мазен, не е лепкав. 

Откакто чух за новия фдт на Fenty Eaze Drop Blurring Skin Tint, знаех че искам да го пробвам. С изненада открих, че го има в Сефора в The Mall. Избрах си номер 3, който ми пасва много добре. Има леко до средно покритие. Нанасям го с гъбка. Мислех си, че ще има по-водна консистенция, но е като на стандартен фдт. Стои естествено и е матов, но с течение на деня при мен си става glowy. Харесва ми засега, но искам да си дам още време да го тествам. 



Купих си нова опаковка от любимия ми крем за ръце на Atrix, само че този път с алое. Не виждам никаква разлика с този с лайка честно казано, дори и в аромата. Все толкова чудесен е и като действие на моите ръце. 

Не бях си купувала, а и използвала лак за нокти отдавна и пролетното време ме вдъхнови за нови, свежи цветове на ноктите ми. Избрах си неоново ментово зелен She 800 и един розово-коралов на Trend it up 165. Този на She е идеално покривен на два слоя, но на кораловият му трябват три. 



Купих си и нова спирала от Мейбълин, която моята любима Jessica Braun харесва. The Falsies Lash Lift Ultra black ми хареса много от първото ползване, само че й трябват по 3-4 слоя за ефекта, който аз харесвам. На един два слоя изглежда посредствено или поне на мен не ми е достатъчно като ефект. Иначе придава обем и дължина и подрежда миглите добре. Четката е стандартна (не гумена/пластмасова?). 

Бях споделила, че съм на вълна кремообразни продукти и понеже най-любимият ми руж на MAC е точно такъв и идеята много ми допада, реших да пробвам и ружовете на Fenty (каква изненада :D). За мое голямо съжаление няма прасковен цвят, но пък розово-кораловият 02 Petal Poppin изглеждаше като да свърши работа. По принцип не обичам розов грим (най-вече червила), но ако е руж не ми е проблем. Формулата е като масло, пигментацията е лека, обаче може да се наслагва и това, което всъщност ме впечатли в този руж е бляскавият ефект, който придава. Явно в него има много фини бляскави частици, които правят скулите ми с почти мокър гланцов ефект. Много е странен този руж, ама в добрия смисъл на думата. 




И последно - няколко продукта за устни - течно матово червило, кремообразно балсаместо червило, цветен балсам за устни с блясък и олио за устни. И в четирите откривам както предимства, така и недостатъци. Dior Lip Glow Oil 004 Coral почти няма цвят, но има ментов аромат (какъвто аз по принцип не харесвам). Поръчвах го онлайн и имах различни очаквания. Мислех си, че ще е като олио, както името предполага, но формулата е по-гъста и леко лепкава като на гланц. Има страхотен стъклен ефект, много е комфортен на устните и ги подхранва според мен. Не ми харесва апликатора, който е огромен. Има ефект на леко изтръпване. Мисля, че има едва доловим стейн ефект на устните. Харесва ми, но не е това, което очаквах. 

Dior Addict Lip Glow Color Reviver Balm 004 Coral пък ме втрещи с цикламено розовия цвят, в който оцветява устните ми. Вижте го на снимката колко е оранжев, аз очаквах такъв да е цвета и на устните ми. Но не е и това ме озадачава много. Като формула пак се разминава с очакванията ми. Представях си го по-балсамест, като масло. А той е един такъв лепкав. Иначе е комфортен на устните и наистина им придава Glow ефект, ама тая циклама не знам дали ще мога да свикна с нея. 



Lancome L'absolu Mademoiselle Shine Lipstick 230 Watch me Shine като формула е иделно, супер комфортно, много балсаместо като масло, прави устните супер меки. Обаче цветът в Сефора изглеждаше като да ми хареса, а на дневна светлина и на мен сложено не е моя цвят. Странен нюд е, някак мъртвешко нюд (колкото и гадно да звучи). Мисля да го ползвам в комбинация с други червила, може би така ще ми хареса. 

Golden Rose Liquid Matte 31 го гледам от миналото лято и понеже ми приличаше на Tropic Tonic на MAC така и не си го взех, до едно спонтанно ходене до Лили. Няма общо с това на MAC, а по-скоро с едно, което имах преди години на Radiant. Крещящо и неоново коралово-оранжево-червено, само за смели жени :D За някоя гореща лятна нощ ще бъде чудно. Много е матово, залепва като бетон на усните. 


Предполагам, че в даден момент все ще спомена по още нещо за тези продукти, като силно се надявам да е в пост с любимци, а не в такъв с разочарования (какъвто планирам да направя скоро). 

Между другото, снимки на ментовия лак и на червилото на Golden Rose имам в профила ми в Инстаграм, ако искате разгледайте го - https://www.instagram.com/meggie_loves_makeup/


До скоро!


Няма коментари:

Публикуване на коментар

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...