вторник, 13 април 2021 г.

Топ 5 любими продукта със Снежи

 Здравейте!


Със Снежи решихме да направим пост с нашите топ 5 любими грим продукти. Нейните 5 може да видите в нейния пост тук. А ето кои са моите. 



  1. Fenty Beauty Cream Bronzer - Butta Biscuit
Късно ме хвана мен вълната с кремообразни продукти, но пък си наваксвам подобаващо. В случая с този бронзър важна роля играе и четката, с която го нанасям, зашото ако не се блендне добре може да остане на петна. Аз използвам expert face brush на Real Techniques. Много ми харесва колко dewy стои на лицето и какъв приятен загар му придава. Имам го едва от няколко месеца, но вече му видях дъното и мисля да си го взема пак. 





     2. Mac Play Glow blush - So natural

Нямам конкретно обяснение защо този руж ми е толкова любим. Цветът е светъл и не си личи чак толкова (определено няма да се вижда на по-тъмен от моя тен). Обаче е в любимия ми коралово прасковен цвят и озарява лицето ми както никой друг руж. Винаги като си сложа от него изглеждам свежа, отпочинала и си харесвам грима. Нанасям го с пръсти. 




  3. Dior Backstage фтд - 1.5 N

Май все за този фдт говоря напоследък, но наистина го ползвам с удоволствие. Казвала съм го вече - това е фдт-а, който стои най-естествено на моята кожа. Има средно покритие, бронзъруът, ружът и хайлайтърът издържат с часове когато съм с този фдт. С напредването на деня не изглежда чак толкова матов колкото когато го нанеса. Наскоро си взех друг фдт на Диор, който ми се струва, че може и да замени този в сърцето ми скоро...


  4. Essence Brow Pomade - 01

Нещо дрогерийно (не съм станала сноб, просто вече дрогерийните гримове са доста скъпи за качеството си), което взех напълно случайно и нямах никакви очаквания. Любимият ми продукт за вежди е помадата на Inglot, обаче много трудно се сдобивам с нея - първо, нямат много магазини (даже знам само един) и второ, никога моят цвят не е наличен. Обаче помадата на Essence за мен е абсолютен двойник, че дори и по-добра от тази на Inglot. Цветът е перфектен за мен (сиво-кафяв), което е голяма рядкост. Обикновено дрогерийните продукти за вежди никога не предлагат цвят като за мен. Тази помада издържа цял ден и не се размазва. Имам даже резервна, толкова я харесвам. 






  5. Fenty Gloss Bomb - Fussy

Като цяло тези гланцове на Фенти са ми най-любимите откакто излязоха на пазара, но Fussy като цвят ми допада най-много. Не са лепкави, имат страхотен блясък и придават стъклен вид на устните. Ухаят страхотно, формулата е много комфортна на устните. За справка, според мен така спряганите за двойници на Maybelline нямат същият "wow" ефект. Фенти си е Фенти. 



Споделете с мен кой е ващият номер 1 грим продукт.



До скоро,

Меги

Няма коментари:

Публикуване на коментар

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...