събота, 16 февруари 2013 г.

Current nail polish favourites

Здравейте!


Реших, че днес е ден за лакове. Или поне такъв, в който да ви покажа настоящите ми любими лакове. Сега (от няколко дни) съм си дала малка почивка на ноктите, но по принцип винаги съм с лак. И за мен няма значение кой сезон е, нося си лаковете, които ми харесват, постоянно. Просто зависи на каква цветна вълна съм. И все пак има известна тенденция зимата лаковете, които нося, да са по-тъмни, или поне не толкова неонови и искрящи.

Стига толкова обяснения, представям ви моите зимни фаворити :


Не знам дали се вижда добре на снимката, но са цвят горчица, сиво-лилаво-кафяво, млечно пастелно розово, патладжан-слива, кафяво, светло сиво-лилаво и пепел от рози.

А ето и малко повече информация за тях подред :





Първият от ляво на дясно е OPI Don't talk bach to me. Цветът е горчица, бях си го взела заради един шал. Не ми харесва много как ми стои на ръцете, но пък цветът като цяло си е супер и си го нося с кеф.

Малкото шишенце до него е пак на OPI - NL F16. Цветът е смесица между сиво, лилаво и светло кафяво. Не знаех, че се предлагат и малки размери на тези лакове, но този е 3,75 ml. Качеството на тези 2 лака е супер, аз лично си слагам по 2 слоя, които не мърдат с дни (а аз мия чинии).

Следва може би любимият ми за момента лак - Seventeen Supreme 16. Толкова много ми харесва този лак :)  Както се вижда, той е пастелно светло розов и стои на ноктите точно както изглежда в шишенцето. На мен ми е малко труден за нанасяне, защото като на всеки такъв тип лак, първият слой става на черти... Но след вторият слой, вече всичко е наред.

Лакът на Flormar е номер 413. Пак е пастелен цят, но този път в кафяво. Този лак си го харесах от пръв поглед и не съм се чудила дори и за миг дали да си го взема. И явно шестото ми чувство не ме е излъгало, защото и досега много го харесвам. Лесно се нанася и не е много траен, но все пак е ок (да кажем 7 от 10 по скалата за трайност).

После е лакът на Inglot 053. За него вече съм говорила ето тук: http://megun4i.blogspot.com/2013/02/inglot-products-that-i-own.html ;

Следва лакът на Avon Midnight Plum. Името му напълно отговаря на цвета. Бих го описала като цвят тъмна слива или патладжан. За съжаление не е много траен, а и става на балончета когато е на ноктите ми. Опитвала съм с база, без база, какво ли не, но балончета си има и това е. Обаче това хич не ме спира да го нося и харесвам. 

И последно, но само по ред, е лакът Essence 131 Ballerina's Charm. Взех си го преди седмица, пробвала съм го веднъж, но определено мога да кажа мнение. Цветът е светло лилаво-сив, съвсем малко перлен. Единственият, но много важен минус, е че хич, ама хич не е траен. 

Обаче като го видя, веднага се сещам за зима, не знам защо, май е защото ми напомня за Снежната Кралица :) 




Въображение,какво да се прави :)

И последно, съвсем набързо искам да споделя за заздравителя за нокти-чудо - Micro Cell 2000;




Има периоди в годината, когато ноктите ми са неспасяемо чупливи и цепещи се. Тогава прибягвам до този заздравител. За месец ноктите ми са в нормалното си добро състояние. Вярно че е скъп (25 лв.), но си заслужава на 100%.

Това са ми любимите лакове за нокти за този сезон. Определено по-нататък ще ви споделя и многото други прекрасни лакове, които ползвам пролетта и лятото.

Приятна вечер! :)

Няма коментари:

Публикуване на коментар

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...