понеделник, 4 февруари 2013 г.

What's in my makeup bag

Здравейте!

Днес реших да ви запозная със съдържанието на несесера ми с гримове.Стоях и се чудех за какво да пиша днес,а решението ми било под носа :)

Та,козметичният ми несесер е от H&M,цвят бонбонено розов :) Не е много голям,защото е за дамската ми чанта,но все пак достатъчно голям за всичко,което ми е необходимо за през деня.

Не помня откога го имам,може би половин година,до преди това всичките ми гримове бяха из цялата ми чанта,и както се досещате,ми беше трудно да намеря каквото и да било.А сега,всичко е в него и ми е много удобно.

А ето и как изглежда :


И така,ето какво има вътре:



Започвам с това,което се вижда :)

- пудрата ми Rimmel Stay Matte в цвят 002 Pink Blossom :  взех си я,защото бях чела и гледала много хубави отзиви за нея.Честно казано май ми е малко светла,но пък върху по-тъмен фон дьо тен стои много добре.

- следва рол-она на Garnier - anti-cernes,anti-dark cicrles (на опаковката не пише цвета,но помня че бяха 2,и аз си взех светлия.Много ми харесва,защото върши двойна работа : първо,покрива тъмните кръгове и второ,намалява подпухналостта на зоната под очите.Всъщност той наистина е във формата на рол-он ( като тези против изпотяване),но самото топче е метално.И реално,слагайки си от него,прави масаж и охлажда зоната под очите.

- номер 3 е спиралата ми,която е на Flormar - Pretty Lengthening Mascara- тя ми е нова,едва от преди няколко дни,затова не мога да кажа кой знае колко,но от досегашните ми впечатления смятам че е добра.Не най-добрата.,но все пак добра.Според мен не е за дължина,а по-скоро за обем,но това е мое мнение.И тъй като тя не се вижда,ще кача снимка,за да добиете представа:



- следва моливът на Impala - silicone eyeliner 02 - в черен цят;Това,което ми харесва в него,е че е наситено черен,мек и не се размазва.



Ред е на четката ми на Essence и ружа на Maybelline Colorama в цят 201;



В действителност цвета на ружа  е малко по-различен,тук изглежда розов със сини подтонове,а всъщност си е ярко розов.Има перлени оттенъци,нанася се лесно,не е прекалено пигментиран и стои съвсем естествено на бузите.

И последно,но само по място,са любимите ми червила и гланцове :)

Надявам се да не ви стресна,но бройката е следната : 1 балсам за устни,3 гланца за устни и ... 7 червила.

Няма да слагам снимка но всяко едно от тези неща,за да не стане публикацията километрична.

Ще ви ги изброя и ще се опитам да ги опиша накратко:

- Балсамът за устни е на Nivea , с мляко и мед - страхотен е,а за мен е трудно да го кажа (какъвто е и случаят със спиралите ).Все нещо не ми харесва,или ще е много сух,или много мазен,или няма да ми помага... Но!! Този е идеален!! :)))

- първото червило е на Golden Rose номер 11 - цветът е телесен,перлено е и има доста брокат;

- следва BeYu номер 05 - честно казано го имам от месец-два,а днес го слагам за пръв път.Керемидено е,също с брокат  ( явно днес съм на такава вълна ) ;

-  Essence - I'm a lobstar! номер 61 - прасковено .. с .. брокат :)

-  Maybelline Iridescent Rose Diamonds , номер 111 - перлено много светло розово;

-  Avon Pink Peach -  за съжаление не се сещам от коя колекция е.. но е светло прасковено.. с брокат;

-  Max Factor Flushed Fuchsia 730 - мога съвсем спокойно да кажа,че ми е любимото червило.Цветът е коралово-розово със златни частички в него :) Обожавам го!

-  Gosh Mandarina 152 - Изненада!! няма брокат в него,пастелно е!Много нежно и светло прасковено.Също много любимо :)

И последно - 3-те гланца - Miss Sporty XX Volume 0244,Umbrella Lipgloss 14 и любимото ми - Revlon Colorburst  в цвят Божур ( Peony ) ;

Това е !! :)

Хубав следобед!


Няма коментари:

Публикуване на коментар

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...