сряда, 6 февруари 2013 г.

Inglot products that I own

Здравейте!

Преди около 7-8 месеца за пръв път влязох в магазин на Inglot. И както може да се досетите,си харесах доста неща. Доколкото знам марката е полска. За пръв път видях техен магазин в мола на Стамболийски. Беше много отдавна, но не влязох, защото ми се стори много скъпо. И след като отвориха магазин и в любимия ми мол Сердика, отидох с една приятелка, която също като мен много обича гримове :) И .. беше супер. Продавачките бяха много любезни, помогнаха ни в избора. Не бяха досадни и нахални както в други магазини, което си е предимство.

Сега да ви покажа моите неща от Inglot ...


Ще започна с първото нещо, което си взех -  палитрата. Не помня колко струваше самата палитра, но беше нещо от порядъка на 12-13 лева. Разбира се, има различни палитри. Моята е с 3 гнезда за сенки и 1 за руж. Първо се купува празната палитра и след това си я запълваш с каквото искаш и колкото искаш. Опаковката е супер различна от всяка друга, която имам. Капакът е прозрачен с надписа на марката, и най-забавното е че е намагнетизиран. Много е удобна.



Цветовете сенки, които имам, са 3 - кафяво, лилаво и зелено. От трите цвята само зеленото е без брокат. Според мен качетвото на сенките е страхотно - наситени са, не се ронят, и не мърдат от окото цял ден. Цената за цвят е 8,50 лв.

Ружът в палитрата е прасковен с малки блестящи частички. Може би това е най-хубавият прасковен руж, който имам. Бях очарована най-много от него. То си личи, поиздълбала съм го :)

Следващите 2 продукта, които си взех при първото ми посещение в Inglot, са гланц за устни и лак за нокти.

За гланцът за устни мога да кажа едно - не ми харесва. Много ме е яд, защото изглеждаше добре, цената беше височка (мисля че беше 16-18 лв.).



Уж е холограмен и според червилото, което сложиш под него, си мени цвета. А истината е, че е почти безцветен...Много съм разочарована от него, наистина...

За сметка на това, лакът който си взех, е най-добрият на света.



На мен винаги ми е било много трудно да се лакирам, защото съм малко несръчна, а и ми треперят ръцете. И представете си изненадата ми когато за пръв път се лакирах с този лак. Стана безупречно!! Самата консистенция не мога да я сравня с никоя друга. Толкова е лесно да се лакира човек, а и стои като shellac. И няма нужда над него да се слага топ лак, защото си има безупречен блясък. :)

Следващата ми покупка от този магазин беше малко след първата :) Но тогава отидох с една цел и не се отклоних от нея, което е учудващо за мен :)  Исках да си взема фон дьо тен, и си избрах кремообразния Inglot AMC в цвят MC100. Всъщност  консултантът беше момче и нещо не се справихме с избора на цвят. Избрахме доста светъл, който в последствие (на другия ден) смених с този, който имам сега.



Никак не е лош този фон дьо тен. Покривен е и на мен ми се струва, че кожата ми изглежда копринено мека като съм с него. Разнася се лесно, дълготраен е и не стои като маска.Мисля, че цената му е 35 лв.

И последно, миналия месец решихме пак със същата ми приятелка (моето Веси), обичаща гримове като мен, да си купим червило от Inglot. Голямо разглеждане беше (все пак цената е 18,50 лв), но накрая си избрахме. Аз си харесах телесен цвят - номер 263.



Малко е мъртвешко и сухо, но с балсам за устни под него, проблемът е решен. Пък и на по-подчертани и силно гримирани очи, този цвят стои идеално. За мен е важно първото впечатление, по принцип ако след първото нанасяне не се харесам, шансът за по-нататъшно позитивно мнение е минимален. А с това червило се харесах веднага :)

Това са засега моите продукти от Inglot. Харесала съм си още цветове сенки, и по-специално един бледо розов с много малко брокат. Смятам скоро да си го взема :)

Като цяло,въпреки разочарованието от гланца, много харесвам тази марка и бих си купила още много неща от там. Препоръчвам ви ги, защото са наистина хубави и качествени.

Желая ви много усмихнат и позитивен ден! :)





Няма коментари:

Публикуване на коментар

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...