неделя, 10 март 2013 г.

Bioderma мицеларна вода на промоция

Здравейте!

Аз съм една от многото, които харесват мицеларната вода на Bioderma. Днес попаднах на страхотна промоция в аптеки Ремедиум - 2 шишенца от по 250ml за 23,45лв., като за второто плащате само 2.99лв. 


Тази, която аз си избрах, е Sensibio, но погледнах и другите серии и те също бяха на промоция;


Така че, който харесва този продукт, сега е момента да си го вземе доста изгодно. За сравнение шишенцето от 100ml струва около 9лв. и нещо. 

Цената на този мицеларен разтвор не е ниска, но според мен си заслужава. Отначало като почнах да го използвам, нямах почти никакви наблюдения. Но с времето осъзнах, че е супер. Лично на мен ми помогна да се отърва от няколко досадни пъпчици, които откакто го ползвам, не са посмели да се появят пак. Маха много добре грима, няма миризма, няма алкохол в него, наистина си е вода. Честно казано, за този продукт само позитивни неща съм чувала и смело се присъединявам към тях.

Много статии и ревюта са писани за тази мицеларна вода, така че няма да досаждам повече с информация. Но ако някой иска нещо да ме пита по въпроса, е добре дошъл.

Желая ви спокойна неделна вечер! :)

Няма коментари:

Публикуване на коментар

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...