неделя, 17 март 2013 г.

Матови сенки за очи

Здравейте!

Понеже много обичам матови сенки за очи, реших днес да ви говоря за тези, които имам. Както самото име предполага, тези сенки нямат брокат/блестящи частици, не са перлени или холограмни. Подходящи са както за през деня, така и за вечер. Нюансите са безброй - от телесни и едва забележими, до тъмни и много наситени. Ако трябва да съм честна това е вида сенки за очи, който аз предпочитам. Според мен придават дълбочина на погледа.

Трябва да направя едно уточнение, което досега не съм споменавала, но тъй като сега става дума за сенки, искам да ви кажа, че очите ми са кафяви. Съответно сенките, които ползвам, са според цвета на моите очи.

А сега ви представям моите матови сенки за очи :


Както може да се види на снимката, имам няколко единични цвята на Golden Rose, Manhattan, Classics, Catrice и Oriflame. А също и 2 палитри от по 4 цвята на Avon (капачето е счупено) и Flormar.

Имам няколко по-светли, както и по-тъмни, но предимно са цветове от топлата гама.

Ще започна от по-светлите и единични цветове :


Сенките в ляво са прасковени и много любими за мен. Нови са ми, но откакто ги имам, ги нося постоянно. Стоят много естествено и отиват на всичко. На Golden Rose са и са номер 204. Розовите до тях също са на Golden Rose номер 203. Те също стоят много добре, но тъй като цветът им по си личи, гледам да ги съчетая с дрехите. Не бих ги сложила ако нося жълти дрехи например, докато прасковените бих. 

Следващите са от Oriflame и ми ги подари една колежка преди време;


Те са телесен цвят и аз ги слагам или като основа за друг цвят или когато искам да постигна ефекта "no makeup". Те си нямат име, но ако на някой му е интересно, ще се постарая да намеря информация от някой представител на марката. 

Следва сиво кафявата гама :


Сенките на Catrice в ляво са светло сиви и са номер 270 (Grey's Philosophy). Това според мен е малко особен цвят за сенки за очи. Все пак много исках да имам сиви сенки и първият ми избор бяха те. Тези до тях са пак сиви, но доста по-тъмни. Марката е пак Golden Rose, а номерът 208. За този цвят (както и за един друг, който ще спомена след малко) смятам, че на моя поглед придава изключителна дълбочина. Не знам как да го опиша освен, че очите ми в комбинация с този цвят са като кадифени. Най- вдясно пък е едно мое ново попълнение на Manhattan 95R Mat Maroon. Както самото име предполага, тези сенки са в цвят кестен. Не са толкова покривни, колото ми се щеше, но вършат работа. 

По мое мнение, а и не само, на кафяви очи много отива зелено. Затова и аз имам много видове сенки в този цвят, но само едни матови. Ето ги и тях;


Те са на достъпната марка Classics и са номер 11. Това зелено за мен е идеално, не е светло, не е и прекалено тъмно. Разнасят се лесно, не се ронят и макар да са евтини (не помня точната цена, но не са повече от 2-3лв.) са страхотни. В този случай мога спокойно да се съглася с максимата, че не винаги цената определя качеството.

Имам и 2 палитри, като от едната само два цвята са матови, а другата ми е чисто нова и още не съм я пробвала;


Палитрата в ляво си я взех преди дни, но все не се обличам в подходящи за нея цветове и затова не мога да кажа мнение. Но от пръв поглед си личи, че цветовете са хубави и наситени. Кадифено меки са на пипане тези сенки. Нямам търпение да ги пробвам. 

Двата цвята, които виждате от дясно, са от една палитра на Avon. И те са ми подарък от същата колежка, която споменах по-горе (Диди, специални благодарности). Тези два цвята са с невероятна консистенция (което напоследък не може да се каже за сенките на Avon). С ръка на сърце ще кажа, че горният цвят е най-любимият ми що се отнася до сенки за моите очи. Той, по мое мнение, е цвят патладжан/слива. Или по-скоро нещо средно между кафяво и лилаво. Ето това е другият цвят, за който смятам че придава невероятна дълбочина на моя поглед.

Много обичам матови сенки и си ги ползвам с удоволствие. А вие? Кои са вашите любими матови сенки? Бих се радвала да споделите с мен.


Приятна нова седмица! :)



Няма коментари:

Публикуване на коментар

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...