събота, 9 март 2013 г.

Ново на тоалетката ми

Здравейте!

Аз постоянно си купувам нова козметика и гримове и сега ще ви покажа последните си придобивки. Някои от нещата са ми наистина нови - от ден-два и за тях ще споделя подробно мнение по-нататък. Но като цяло, ето какво ми грабна погледа последно :


Ще започна от сенките. Тези най-вляво са от Golden Rose, а другите 2 цвята до тях - от Oriflame. Първите от ляво на дясно са от серията матови на Golden Rose, в цвят светло прасковено, номер 204. От тази серия имам сигурно още 5 цвята, и всичките много си ги харесвам.


Следващите 2 цвята са светло розов и морав с малко блестящи частици в тях. Имената им съответно са Pink и Mauve;

 И трите цвята са много светли и нежни, според мен са идеални за пролетта.

Следващите ми покупки са пудра, хайлатър и база за сенки;



За пудрата нямам добре изградено мнение все още, но засега мога да кажа, че имах по-големи очаквания. И все пак мисля да й дам шанс, пък да видим, може да се изненадам приятно. Взех си я защото знам, че тази серия на Maybelline Fit me, е доста хвалена от всички. Моята е цвят Soft Honey 315. Има доста голям избор от цветове между другото.

Базата за сенки е от Avon и е light beige. Доколкото помня имаше само един цвят. Бях със смесени чувства когато я поръчах, но от както я имам, не съм спряла да я ползвам. Не е толкова добра като тази на Urban Decay  да речем, но пак върши страхотна работа.

Хайлатърът го видях в публикация на едно от момичетата, чиито блогове следя(за съжаление не помня точно кое) и реших да го пробвам. На Catrice е и цялото му име е Prime and Fine Highlighting Powder 010 Fiary Dust. Малко съм със смесени чувства за този продукт, но като цяло ми харесва, дава много нежно и едва доловимо покритие. Може би можеха да го направят една идея по-покривен, но и така е добре, все пак искаме лек блясък по лицето, а не ефект коледна елха.
  
Фон дьо тенът е пак на Maybelline, а си мислех че не харесвам тази марка особено. Странно защо, но досега не го бях пробвала. Много пъти съм го гледала и никога не се решавах да го купя. Но сега беше намален в Dm (мисля,че беше около 9лв.), а и ми дадоха много добри отзиви за него, и го взех в цвят 17 Rose Beige.


Както се вижда на снимката, името му е Affinitone Perfecting + Protecting Foundation with Vitamin E. Що се отнася до фон дьо тен, вече определено съм се научила да разпозная от първия път дали е подходящ за мен или не. Оказа се, че този е. Което много ме радва. Покривен е, но не стои като маска, добре е и че си улучих цвета. Харесва ми и че не мръдна цял ден. С удоволствие бих си го взела отново.

И последният продукт, който се вижда на снимката в началото, е гланц за устни на Golden Rose, в цвят слива, номер 206 от колекцията Ultra Shine. 


На опаковката пише, че е гланц за устни, но за мен това е течно червило. Цветът е супер, наскоро осъзнах, че този нюанс не е толкова страшен и даже ми отива и сега не мога да спра да си купувам червила и гланцове в цвят слива...

Това са ми последните продобивки,а вашите кои са? Ще ми бъде интересно да ги споделите с мен.

Наслаждавайте се на слънцето! :)
 






2 коментара:

  1. Чудесни придобивки. Направиха ми впечатление сенките за очи и ги слагам в списъка с продукти, които трябва да пробвам. На Maybelline от същата серия им е много добър коректора, пробвай го ако попаднеш на него.

    ОтговорИзтриване

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...