петък, 1 март 2013 г.

Golden Rose - моите червила

Здравейте и Честита Баба Марта!

На всички пожелавам да сте живи и здрави, весели и засмени :)

Днес ми е ден за червила. И понеже имам наистина много, няма как да ви ги покажа вскички наведнъж. Ще започна с тези на Golden Rose.

Трябва задължително да кажа, че от всички гримове, най-любими са ми червилата. Колекцията ми варира от много светли (nude),искрящи,до тъмни. Не е проблем за мен да експериментирам.

Ето кои червила съм си купила от Golden Rose :


Общо са 8 на брой. 4 от тях (тези в черните опаковки) са от една и съща колекция без име и са поредни номера, което е чиста случайност. Другите 4 са от различни колекции.

Започвам с червилото, което е най-вляво, това в сивата опаковка. То е от колекция 2000 Lipstick и е номер 126 ;


Това е типичното неутрално червило - телесен цвят с лек подтон на розово. Тоест идеята му е да стои естествено на устните. То е и единственото, което не е сухо.

Това до него в бежовата опаковка е от колекцията Ultra Diamonds и е номер 11 ;


Както може да се види на снимката, то е пак неутрален цвят, но с мнооого брокат. Стои много елегантно и блестящо на устните, без да изглежда прекалено.

Ето и колекцията ми от 4 червила, които са с поредни номера - 125, 126, 127 и 128 ;



Най-важното, което трябва да се спомене за тези червила е, че са изключително сухи. И честно казано по-пастелните цветове, като например първите 3 от ляво на дясно, стоят като тебешир на устните. Затова би било добре да се нанесе балсам под тях или гланц отгоре. Първото червило е номер 125 и цветът му е като на коректор (така нареченото мъртвешко червило). Но понякога съм в настроение точно за него. Разбира се, над него задължително слагам гланц, за да не изглеждам като болна. След него е номер 126 и е един от любимите ми цветове за червило -  светло прасковено. Третото подред е номер 127 и е бебешко розово, много нежно и приятно. И последното, номер 128, е наситено коралово (цвят, който аз разбирам като смесица между розово и оранжево). Доста е искрящо и според мен трябва да се нанася по малко от него.

Ето и как изглеждат на моята ръка ;


Трябва да се има предвид, че са доста пигментирани и например част от кораловото стои на ръката ми дори след като съм се измила 2-3 пъти.

Предпоследното червило, в сивата опаковка, е от колекцията Ultra Rich Color и е номер 57. Цветът е малко по-наситено и искрящо розово. И то е сухо като останалите.


Мисля, че не съм го слагала повече от 2 пъти. Но ще дойде и неговият ред скоро. В това червило, както и в четирите по-горе няма никакъв брокат, напълно матови са.

И последното, и мое любимо, е от колекцията Perfect Shine номер 204;



Това вече е малко по-кремообразно. Цветът бих го оприличила като нежно коралово с малки златни блестящи частички. Много ми е любимо не само заради цвета и консистенцията, а и защото е съчетание от всичко, което може да ме грабне в едно червило.

Това са моите червила от  Golden Rose. А кои са вашите?

Приятен уикенд! :)

4 коментара:

  1. Страхотен блог си имаш:)Искаш ли да следим взаимно блоговете си(ако,разбира се,на теб ти допадне моя):)
    Също искам да те поканя да участваш в доста вълнуващия ми GIVEAWAY на този линк:
    http://mykaleidoscopeeyes.blogspot.com/2013/02/my-secret-giveawayshhh.html
    Побързай,крайният срок е до 3.03.2013:)
    Благодаря ти
    Веси

    ОтговорИзтриване
  2. Благодаря ти! Радвам се, че блогът ми ти харесва! Вече съм ти последователка и участвах в Giveaway ти! :))

    ОтговорИзтриване
  3. Много готина публикация !! Аз имам 2 червила на Golden Rose с черната опаковка ,но определено ще увелича бройката.

    ОтговорИзтриване

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...