сряда, 20 март 2013 г.

I ♥ Spring TAG!





Здравейте!

Пролетта вече чука на вратата и понеже ми е един от любимите сезони, започвам мислено, а и не само, да се подготвям за нея. Замислих се какво ще нося тази пролет и реших, че не би била лоша идея да споделя с  вас любимите ми неща за пролетта. Ще направя тази публикация под формата на въпроси и отговори. Това ми е любимо още от времето на лексиконите.

И така, реших  въпросите да бъдат 10. Започвам с първия :

1. Кое ви кара да се усмихвате при мисълта за пролетта?

- Моят отговор е : цветята, слънцето и прибирането на всички палта, дебели пуловери, ботуши в гардероба;

2. Коя е дрехата, която ви носи пролетно настроение?

- Една блуза от магазин Tally Weijl,тюркоазена на точки (обожавам всичко на точки);


3. Кой би бил вашият цвят през тази пролет?

- Категорично мога да кажа, че за мен този цвят е "лайм" и веднага демонстрирам ;


4. Какви са вашите аксесоари за пролетта?

- Аз си избрах като отговор на този въпрос следните неща- 3 шала, 2 гривни, едни обеци и чанта;


5. Кой е любимият ви пролетен лак?

- Моят лак би бил всякакъв нюанс на прасковено, а също и тюркоазено;



6. Какъв грим ще носите през пролетта?

- Веднага си представям любимите ми прасковени сенки на Golden Rose, кафяв молив за очи и новото червило на Maybelline Wisperer в цвят 430 Coral Ambition;


7. Кой е вашият парфюм ухаещ на пролет?

- Мисля си за Daisy на Marc Jacobs;

8.  Как поддържате форма през пролетта?

- Записах се на народни танци и е страхотно :)

9. Кои са любимите ви пролетни цветя?

- Лалета

10. Какво искате да ви донесе пролетта?

- Много усмивки и прекрасни моменти с любимите хора;


И тъй като това е таг, реших да тагна всички, които искат да се включат и да отговорят на пролетните ми въпроси. Ще ми бъде изключително приятно да прочета отговорите ви.

Пожелавам ви една топла, слънчева и прекрасна пролет! :)

Няма коментари:

Публикуване на коментар

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...