неделя, 9 юни 2013 г.

Последните ми изкушения

Здравейте!

През последните 2-3 седмици си понакупих някои неща, които искам да ви покажа. Позволих си доста неща, но пък ги купих с убеждението, че ще са хубави, защото съм ги проучила предварително. А когато си харесвам това което имам, го изразходвам бързо и с удоволствие и така парите ми не отиват на вятъра. Позволих си само с две неща да рискувам, надявам се да имам добро шесто чувство и очакванията ми да се оправдаят. 

Ето какво ме изкуши по магазините.


Ще започна с първата ми импулсивна покупка, тоест мицеларна вода на Mixa.


Това е явно нова марка за нашия пазар, или поне аз досега не я бях виждала. Френска е, доколкото разбрах от стелажа в дрогерия Лили. Нямам представа дали някъде другаде се предлага. Продуктите, които видях, са предимно грижа за кожата. Нямах време много много да разглеждам. В първия момент си казах "а, не, няма да рискувам, първо ще проуча, после евентуално ще си купя нещо"... Обаче на излизане на се сдържах и реших да рискувам. Пробвах я два пъти водата, и на пръв поглед ми хареса. Но, тепърва смятам да я тествам, ако ми хареса, може да й направя ревю. Пише, че е без парабени и алкохол, йей :) Единственият недостатък е помпичката... Просто не разбирам защо я има? Неудобна е, защото като я натиснеш и водата пръска навсякъде... Странно решение за опаковка на мицеларна вода...

Другото ново на пазара, което аз за пръв път видях в едно видео в Youtube, е лосиона за тяло за под душа на Нивеа.


Преди да сте реагирали с думите "Какво, какво???" да обясня какво е това чудо на природата (е,добре де, на човешкия ум)...  Това е лосион за тяло, който не се ползва след баня, а по време на самото къпане под душа. Идеята е да се спести време сутрин, когато повечето от нас не разполагат с такова да се мажат с лосион след баня, да го чакат да попие и чак тогава да се облекат и излязат. Та, как се използва - първо човек си взема душ съвсем нормално (дали с душ гел, сапун, или който както душа му иска), след това се намазва с този лосион за душ, изчаква малко и го изплаква. После се подсушава с кърпа, излиза от банята и се облича, като кожата е хидратирана и мека. Не съм го пробвала още, но честно казано нямам търпение да го направя.

Следва нещо много потребно особено в топлото време - дезодорант против изпотяване. За втори път залагам на Garnier Mineral Deodorant.



Много ми харесва този дезодорант, ефективен е за разлика от доста други. Знам, че не е много природосъобразно да се използват спрейове, но този наистина е много добър и имам нужда от него. 

Друго важно нещо е душ гела. Аз си избрах някакъв нов на Fa със жасмин и кокосова вода.


Към душ гела има и подарък гъба за баня. Аз не използвам точно такава по принцип, но не намерих само душ гел без подарък, така че го взех. Харесвам продуктите на Fa, както и жасмин и кокос, и точно поради тази причина имам добро предчувствие за тази ми покупка.

Втория продукт, с който рискувах, защото не бях чувала никакви отзиви за него, е лакочистител на Essence. 


На опаковката пише, че този лакочистител е заздравяващ и много се надявам наистина да е така. Не съм го пробвала преди, но дано е хубав. Не обичам да търкам ноктите си до изтощение, за да махна лака. А често се лакирам и имам нужда от хубав лакочистител. Без ацетон е.

И като споменах лак, да ви покажа последните три, които си купих. 


Ментовият е от новата серия лакове на Golden Rose и е номер 61. Вече го пробвах, харесва ми. До него е небесно син лак на Rimmel. Беше много намален в Лили и си го взех. Отдавна ми се искаше точно такъв цвят и сега съм много доволна, че го имам. И последния е лак за рисуване. Напоследък често сменям лаковете, започвам малко по малко да експериментирам с точки, чертички, цветенца и точно затова си взех този лак в типичен за мен цвят. Скоро ще си взема и бял.

Поръчах си дуо бронзант и руж от Avon.


За много от продуктите, които имам, ми трябва време да изпробвам и да разбера дали ми харесват или не. С този обаче не стана така. Погледнах го в каталога и беше любов от пръв поглед. Понякога имам много добро шесто чувство. Това дуо го пробвах веднъж и... ами идеално е! Бронзантът е матов, достатъчно светъл, за да не изглеждам като клоун и същевременно достатъчно наситен, за да има ефект. Ружът също е много нежен и обвива бузите в нежен воал. С него изглеждам естествено румена Невероятен продукт, изключително много ми допада и се радвам, че е в ръцете ми.

Разбира се, като любител на продукти за устни, не пропуснах да си взема 2 балсама, едно червило и гланц. Двата балсама, на които заложих, са на Himalaya и Yoghurt of Bulgaria.

Този на Himalaya е с какао, но ми е малко сух, иначе върши добра работа. А другият на Yoghurt of Bulgaria е като вазелин, много приятен. Има малко странна миризма, но действа на устните ми почти светкавично. Определено ще гледам да имам по един такъв на нощното шкафче. 

Почти като балсам е и червилото Maybelline Color Whisper в нюанс 120 Petal Rebel.


















Имам вече два други нюанса от тези червила, като едното вече почти съм изхабила. За мен това са най-добрите червила-балсами. Цветовете са точно мой стил, консистенцията е много нежна, кремообразна и омекотяваща устните. Не бих могла да искам нищо повече. А този цвят е много нежно бебешко розово. Много си го харесвам.

Изкуших се да си взема и гланц за устни. Заложих на продукт, който съм имала в ученическите си години. Става дума за Classics Super Shine Volume Tube Lipgloss в цвят 05.

 
Цветът е прасковено оранжево и гланцът е перлен. Стои много добре както самостоятелно, така и над червило. Има стъклен/мокър ефект. Единственият недостатък е опаковката. Не е измислена както трябва, защото гланцът излиза в капачето и в момента цялото е изцапано. Имам опасения, че след малко повече употреба, гланцът ще излиза и извън капачето и опаковката ще стане лепкава... Но, да не бъда лош пророк. Просто ще го почиствам от време на време. Другият вариант е да стои изправено, за да не се разтича, но аз все пак си го нося в козметичния несесер в чантата и това е мисията невъзможна. 
 
Аз не съм най-големия почитател на сенките на Manhattan, понеже ми идват малко сухи, но сега бяха намалени, харесах си един определен цвят и си го взех. Нюансът е 52M Dusky Pink.


















Много приятен перлен цвят. Обичам такива цветове както на целия клепач, така и във вътрешния ъгъл на окото. Не са с най-добрата покривност на света, но с база за сенки под тях положението се подобрява.

И последните ми придобивки са фон дьо тен и спирала на Revlon.


Купих си фон дьо тена Colorstay, защото много отдавна го исках. Той е един от първите фон дьо тени, които съм ползвала. И имах много хубави спомени. Пък и всички толкова го хвалят, че нямаше как да пропусна да си го купя. Взех си варианта за комбинирана/мазна кожа, защото през лятото доста лъсвам. Цветът, на който заложих, е 180 Sand Beige. Има SPF 6. Само липсата на помпичка ме дразни, но не е болка за умиране. Мирише някак странно, но миризмата изчезва бързо. Снощи го пробвах и не мръдна 6 часа. Може би можеше да издържи повече, но все пак беше време за сън и го махнах. Мисля скоро да пиша по-подробно за него.

А спиралата, изненадващо за мен, беше подарък към фон дьо тена. Не съм чувала много хубави неща за спиралите на Revon, но все пак ще я пробвам...веднага след като изхабя някоя друга спирала, че имам пет отворени.

Това са моите последни покупки. Харесват ми всичките и нямам търпение да си ги ползвам. Надявам се някои много да ме впечатлят и да пиша за тях по-подробно.

Без повече обяснения ви желая хубав ден и приятна почивка!

13 коментара:

  1. Супер интересни неща си си взела, нямам търпение да прочета за мицеларната вода , фон дьо тена и спиралата по-подробно! ;)

    ОтговорИзтриване
  2. Добре,щом имам повече впечатления за тях,ще пиша :)

    ОтговорИзтриване
  3. Страхоотни покупки!
    Къде успя да намериш лосиона за тяло на Nivea?
    Издирвам го от много време.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Купих си го от дрогерия Лили в мол Сердика :)

      Изтриване
    2. Благодаря ти ;)
      Сердика ми е малко далеч, но ще обиколя всички Лилита около мен :D

      Изтриване
  4. Чудесен пазар си направила :)
    Лосионът на Нивеа определено ме заинтригува.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря ти!Сега го пробвах,хубав е :)))

      Изтриване
  5. Не бях чувала за този лосион на nivea, но задължително ще го потърся! Можеш ли, когато го пробваш, да пуснеш ревю? Мисля, че ще е интересно ;)
    Джо
    dreamofjoe.blogspot.com

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Да, разбира се.. Вече го ползвах два пъти и има ефект, ама ми се щеше да е една идея по-добър.. Но да не прибързвам с мнението, ще го изпробвам една две седмици и ще пиша за него :)

      Изтриване
  6. Лакочистителят на Есенс ми е любимец, но все не ми остава време за ревю.Така и не мога да реша дали зеления на Лили е по-хубав :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. И на мен ми хареса, днес го пробвах :)

      Изтриване
  7. Честити ти придобивки! :) И аз гледах този лакочистител преди няколко дена, но пак си взех зеления на Лили. Балсамa на Хималая го имам и sъм доволна, но този с мента мирише страхотно на дъвки Турбо :D

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Този зелен лакочистител на Лили явно ще трябва да го пробвам :)

      Изтриване

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...