неделя, 9 юни 2013 г.

Последните ми изкушения

Здравейте!

През последните 2-3 седмици си понакупих някои неща, които искам да ви покажа. Позволих си доста неща, но пък ги купих с убеждението, че ще са хубави, защото съм ги проучила предварително. А когато си харесвам това което имам, го изразходвам бързо и с удоволствие и така парите ми не отиват на вятъра. Позволих си само с две неща да рискувам, надявам се да имам добро шесто чувство и очакванията ми да се оправдаят. 

Ето какво ме изкуши по магазините.


Ще започна с първата ми импулсивна покупка, тоест мицеларна вода на Mixa.


Това е явно нова марка за нашия пазар, или поне аз досега не я бях виждала. Френска е, доколкото разбрах от стелажа в дрогерия Лили. Нямам представа дали някъде другаде се предлага. Продуктите, които видях, са предимно грижа за кожата. Нямах време много много да разглеждам. В първия момент си казах "а, не, няма да рискувам, първо ще проуча, после евентуално ще си купя нещо"... Обаче на излизане на се сдържах и реших да рискувам. Пробвах я два пъти водата, и на пръв поглед ми хареса. Но, тепърва смятам да я тествам, ако ми хареса, може да й направя ревю. Пише, че е без парабени и алкохол, йей :) Единственият недостатък е помпичката... Просто не разбирам защо я има? Неудобна е, защото като я натиснеш и водата пръска навсякъде... Странно решение за опаковка на мицеларна вода...

Другото ново на пазара, което аз за пръв път видях в едно видео в Youtube, е лосиона за тяло за под душа на Нивеа.


Преди да сте реагирали с думите "Какво, какво???" да обясня какво е това чудо на природата (е,добре де, на човешкия ум)...  Това е лосион за тяло, който не се ползва след баня, а по време на самото къпане под душа. Идеята е да се спести време сутрин, когато повечето от нас не разполагат с такова да се мажат с лосион след баня, да го чакат да попие и чак тогава да се облекат и излязат. Та, как се използва - първо човек си взема душ съвсем нормално (дали с душ гел, сапун, или който както душа му иска), след това се намазва с този лосион за душ, изчаква малко и го изплаква. После се подсушава с кърпа, излиза от банята и се облича, като кожата е хидратирана и мека. Не съм го пробвала още, но честно казано нямам търпение да го направя.

Следва нещо много потребно особено в топлото време - дезодорант против изпотяване. За втори път залагам на Garnier Mineral Deodorant.



Много ми харесва този дезодорант, ефективен е за разлика от доста други. Знам, че не е много природосъобразно да се използват спрейове, но този наистина е много добър и имам нужда от него. 

Друго важно нещо е душ гела. Аз си избрах някакъв нов на Fa със жасмин и кокосова вода.


Към душ гела има и подарък гъба за баня. Аз не използвам точно такава по принцип, но не намерих само душ гел без подарък, така че го взех. Харесвам продуктите на Fa, както и жасмин и кокос, и точно поради тази причина имам добро предчувствие за тази ми покупка.

Втория продукт, с който рискувах, защото не бях чувала никакви отзиви за него, е лакочистител на Essence. 


На опаковката пише, че този лакочистител е заздравяващ и много се надявам наистина да е така. Не съм го пробвала преди, но дано е хубав. Не обичам да търкам ноктите си до изтощение, за да махна лака. А често се лакирам и имам нужда от хубав лакочистител. Без ацетон е.

И като споменах лак, да ви покажа последните три, които си купих. 


Ментовият е от новата серия лакове на Golden Rose и е номер 61. Вече го пробвах, харесва ми. До него е небесно син лак на Rimmel. Беше много намален в Лили и си го взех. Отдавна ми се искаше точно такъв цвят и сега съм много доволна, че го имам. И последния е лак за рисуване. Напоследък често сменям лаковете, започвам малко по малко да експериментирам с точки, чертички, цветенца и точно затова си взех този лак в типичен за мен цвят. Скоро ще си взема и бял.

Поръчах си дуо бронзант и руж от Avon.


За много от продуктите, които имам, ми трябва време да изпробвам и да разбера дали ми харесват или не. С този обаче не стана така. Погледнах го в каталога и беше любов от пръв поглед. Понякога имам много добро шесто чувство. Това дуо го пробвах веднъж и... ами идеално е! Бронзантът е матов, достатъчно светъл, за да не изглеждам като клоун и същевременно достатъчно наситен, за да има ефект. Ружът също е много нежен и обвива бузите в нежен воал. С него изглеждам естествено румена Невероятен продукт, изключително много ми допада и се радвам, че е в ръцете ми.

Разбира се, като любител на продукти за устни, не пропуснах да си взема 2 балсама, едно червило и гланц. Двата балсама, на които заложих, са на Himalaya и Yoghurt of Bulgaria.

Този на Himalaya е с какао, но ми е малко сух, иначе върши добра работа. А другият на Yoghurt of Bulgaria е като вазелин, много приятен. Има малко странна миризма, но действа на устните ми почти светкавично. Определено ще гледам да имам по един такъв на нощното шкафче. 

Почти като балсам е и червилото Maybelline Color Whisper в нюанс 120 Petal Rebel.


















Имам вече два други нюанса от тези червила, като едното вече почти съм изхабила. За мен това са най-добрите червила-балсами. Цветовете са точно мой стил, консистенцията е много нежна, кремообразна и омекотяваща устните. Не бих могла да искам нищо повече. А този цвят е много нежно бебешко розово. Много си го харесвам.

Изкуших се да си взема и гланц за устни. Заложих на продукт, който съм имала в ученическите си години. Става дума за Classics Super Shine Volume Tube Lipgloss в цвят 05.

 
Цветът е прасковено оранжево и гланцът е перлен. Стои много добре както самостоятелно, така и над червило. Има стъклен/мокър ефект. Единственият недостатък е опаковката. Не е измислена както трябва, защото гланцът излиза в капачето и в момента цялото е изцапано. Имам опасения, че след малко повече употреба, гланцът ще излиза и извън капачето и опаковката ще стане лепкава... Но, да не бъда лош пророк. Просто ще го почиствам от време на време. Другият вариант е да стои изправено, за да не се разтича, но аз все пак си го нося в козметичния несесер в чантата и това е мисията невъзможна. 
 
Аз не съм най-големия почитател на сенките на Manhattan, понеже ми идват малко сухи, но сега бяха намалени, харесах си един определен цвят и си го взех. Нюансът е 52M Dusky Pink.


















Много приятен перлен цвят. Обичам такива цветове както на целия клепач, така и във вътрешния ъгъл на окото. Не са с най-добрата покривност на света, но с база за сенки под тях положението се подобрява.

И последните ми придобивки са фон дьо тен и спирала на Revlon.


Купих си фон дьо тена Colorstay, защото много отдавна го исках. Той е един от първите фон дьо тени, които съм ползвала. И имах много хубави спомени. Пък и всички толкова го хвалят, че нямаше как да пропусна да си го купя. Взех си варианта за комбинирана/мазна кожа, защото през лятото доста лъсвам. Цветът, на който заложих, е 180 Sand Beige. Има SPF 6. Само липсата на помпичка ме дразни, но не е болка за умиране. Мирише някак странно, но миризмата изчезва бързо. Снощи го пробвах и не мръдна 6 часа. Може би можеше да издържи повече, но все пак беше време за сън и го махнах. Мисля скоро да пиша по-подробно за него.

А спиралата, изненадващо за мен, беше подарък към фон дьо тена. Не съм чувала много хубави неща за спиралите на Revon, но все пак ще я пробвам...веднага след като изхабя някоя друга спирала, че имам пет отворени.

Това са моите последни покупки. Харесват ми всичките и нямам търпение да си ги ползвам. Надявам се някои много да ме впечатлят и да пиша за тях по-подробно.

Без повече обяснения ви желая хубав ден и приятна почивка!

13 коментара:

  1. Супер интересни неща си си взела, нямам търпение да прочета за мицеларната вода , фон дьо тена и спиралата по-подробно! ;)

    ОтговорИзтриване
  2. Добре,щом имам повече впечатления за тях,ще пиша :)

    ОтговорИзтриване
  3. Страхоотни покупки!
    Къде успя да намериш лосиона за тяло на Nivea?
    Издирвам го от много време.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Купих си го от дрогерия Лили в мол Сердика :)

      Изтриване
    2. Благодаря ти ;)
      Сердика ми е малко далеч, но ще обиколя всички Лилита около мен :D

      Изтриване
  4. Чудесен пазар си направила :)
    Лосионът на Нивеа определено ме заинтригува.

    ОтговорИзтриване
  5. Не бях чувала за този лосион на nivea, но задължително ще го потърся! Можеш ли, когато го пробваш, да пуснеш ревю? Мисля, че ще е интересно ;)
    Джо
    dreamofjoe.blogspot.com

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Да, разбира се.. Вече го ползвах два пъти и има ефект, ама ми се щеше да е една идея по-добър.. Но да не прибързвам с мнението, ще го изпробвам една две седмици и ще пиша за него :)

      Изтриване
  6. Лакочистителят на Есенс ми е любимец, но все не ми остава време за ревю.Така и не мога да реша дали зеления на Лили е по-хубав :)

    ОтговорИзтриване
  7. Честити ти придобивки! :) И аз гледах този лакочистител преди няколко дена, но пак си взех зеления на Лили. Балсамa на Хималая го имам и sъм доволна, но този с мента мирише страхотно на дъвки Турбо :D

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Този зелен лакочистител на Лили явно ще трябва да го пробвам :)

      Изтриване

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...