петък, 14 юни 2013 г.

Revlon Photoready Fond de Teint

Здравейте!

През последните месеци ползвах предимно фон дьо тена Photoready на Revlon. И вече почти е свършил. Рядко ползвам един и същ продукт постоянно. По принцип съм екзалтирана в началото и после въодушевлението ми се изпарява или се прехвърля на нещо друго. Но с този продукт не стана така. Ползвам го всеки ден с много малки изключения.

Мисля, че си го купих февруари. Тогава беше на промоция и го взех много изгодно (мисля, че за 17лв. или нещо подобно). Трудно ми е да си избирам цвят в магазина заради фалшивата луминисцентна светлина. Но този път, с малко помощ от консултантката, направих правилния избор. Избрах си нюанс 004 Nude.


На снимката изглежда доста тъмен, но реалния му цвят е почти като този на лицето ми.

Казват, че този фон дьо тен е много подходящ за снимки. Тоест когато искаме на снимка да излеждаме супер, то трябва да използваме този продукт. В него има малки едва забележими белстящи частички, чиято цел е да озаряват лицето и да отразяват светлината. Но аз тези частички едва ги забелязвам, разбрах за тях доста след като си купих фон дьо тена. Много са дискретни и определено не си личат на лицето.


Именно заради тези частици повечето момичета си мислят, че ако си сложат от този фон дьо тен, кожата им ще лъщи. Нищо подобно. Поради тази причина смятам, че момичета с по-мазна кожа съшо биха били доволни от този продукт. Моята кожа е нормална с омазняваща се Т-зона през лятото по време на жегите. И абсолютно нямам никакъв проблем да съм с този фон дьо тен.

Консистенцията му в никакъв случай не е тежка или мазна.


По-скоро е течна, а не кремообразна. На самото шишенце си има помпичка и може да изкарате колкото продукт ви е нужен, без да се налага да хабите излишно количество. Разнася се изключително лесно и има доста добра покривност (може би една идея по-лека от Revlon Colorstay). Аз си го ползвам за през деня и мисля, че не изглежда като маска.



Стои много естествено, не изсъхва веднага, така че може да се надгражда. Аз лично го нанасям с пръсти, най-лесно и бързо е. Но и с четка и гъбичка също се получава добре. Просто сутрин нямам много време и затова нанасям с пръсти. На снимката си личи колко хубаво стои. Има блясък, не е матов, но кожата не изглежда мазна, а по-скоро озарена. Но аз така или иначе винаги слагам пудра отгоре.

За трайност не знам дали да говоря. Както съм споменавала вече, пипам си лицето постоянно. Не е съзнателно, но го правя и все имам "пръсти" по лицето. Така със сигурност без искам махам част от фон дьо тена. Иначе си издържа до вечерта, като по някое време (особено ако съм се потила през деня) започват да ми прозират някои недостатъци.

С ръка на сърцето мога да кажа, че досега това е фон дьо тена, който най-много ми е харесал. В момента имам 5-6, от които също имам любимци, но този е номер 1, определено.

Има един малък недостатък, и той е че пластмасовото капаче е много хлабаво, почти не си стои на мястото и има реална опасност ако хванете шишенцето отгоре, в ръцете ви да остане само капачето. Това ме дразни и не е практично, особено при пътуване. Но пък може този проблем да е само при мен, знам ли...

Наистина съм много доволна от този фон дьо тен. Стои много естесвено, не ми омазнява кожата и цветът и покривността му са идеални за мен. След като го привърша, ще полвам Colorstay и евентуално някой ден ще ги сравня.

А вие от кои фон дьо тени сте най-доволни?


Хубав ден! ♥

2 коментара:

  1. Фенка съм на Ревонските ФДТ-и.
    Моите любимци са: Estee Lauder Double Wear, Revlon Color Stay, Revlon Whipped Colorstay и Maybelline Fit me (който не е за моята кожа, но седи много естесвено и красиво)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря ти за инфото, ще ми се всичките да ги пробвам :)

      Изтриване

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...