четвъртък, 27 юни 2013 г.

Revlon Just Bitten Kissable Balmstain

Здравейте!

От около два месеца имам "моливите" за устни на Revlon. По едно време доста бяха нашумели и като ги пуснаха на пазара при нас, се изкуших и си взех. Изглеждаха супер, а и от всякъде се сипеха суперлативи за тях. Първо си взех оранжевия, но реших че не е точно моя цвят, затова отидох да си търся друг. Обаче цветовете, които се предлагат тук, не ми хванаха окото. С две думи, трудно си избрах втори цвят. Което е странно за мен, защото аз съм човек на цветовете и като си купувам червила, даже трудно се сдържам да избера само един цвят. И тогава се колебая кой от всички хубави да си купя, а с тези червила по-скоро беше кой да се жертвам да взема.

Както и да е, нека първо ви покажа самите "моливи". Те са на принципа на истински моливи за рисуване, като имат механизъм тип "рол-он", тоест като завъртите металната част червилото излиза и няма нужда да се острят.



Досега не съм чела лошо ревю, обаче моето май малко такова се очертава. Имам чувството, че съм единствения човек на света, който не си пасва с този продукт. 

Но нека ви покажа кои цветове си избрах аз.



Първият цвят е Randez-vous и е наситено оранжево. А другият е Cherish Devotion и е розово със син подтон. И двата са матови, тоест нямат брокат или някакви блестящи частици. Не се харесвам нито с единия, нито с другия цвят. Но не това е проблема. Щом са balm stains, се предполага че трябва да останат на устните малко по-дълго време от обикновените червила. При мен не са особено дълготрайни. Още един минус е, че уж са балсами, а не ми подхранват устните, точно обратното. И ми лепнат, усещам ги на устните си и искам да ги махна...





Толкова сладко изглеждат и така ми се искаше да ми харесат, но уви... Нарочно не писах за тях, когато си ги купих, защото реших че след време ще ми допаднат и ще напиша страхотно ревю.


Може би розовото ми харесва една идея повече. На моите устни стои обаче по-лилаво. Оранжевото ми идва малко тъмно, а ми се щеше да е по-неоново и искрящо. Аз съм такъв човек за съжаление - имам определени очаквания за нещата и когато те не се оправдаят, се разочаровам.

Но както си личи по изтритите почти надписи по опаковките, съм ги мъкнала с мен доста в опит да ми харесат с течение на времето.

Друга характеристика на тези червила е ментовия аромат. Някак си ми е странен, защото те ми изглеждат сладки и бонбонести и аромат на дъвка или нещо плодово би ми харесало повече.



Когато ям нещо докато съм с тези балм стейнове и особено с оранжевия, резултатът след това е супер смешен, все едно съм си очертала устните с оранжев молив.

Прекалено много ми се ще да ми харесат, затова ще продължавам да се опитвам да се сработя с тях, пък дано стане. А ако вземат и докарат в България по още някой и друг цвят, няма да им се чудя много много. Харесала съм си много чъбито (така им викат, защото са по модел на така известните Chubby Sticks на Clinique) Charm... 


Снимката е от интернет

Да ви кажа честно, сега докато пиша тази публикация, съм с розовото и не ми изсуши устните и не ми лепне... Хм, май проблемът е в мен. Или може би сега в жегата (то не че днес е много жега де) са станали по-мекички и кремообразни. Ааааа, и да не забравя, имат малко бляскав финиш, тоест не са матови и сухи, а изглеждат на устните все едно върху тях има балсам или лек гланц.

Много ми се ще да пробвам такъв тип червило и от друга марка, така че ако имате добри предложения, моля дайте ги насам.


Приятна вечер! ♥


4 коментара:

  1. Аз си взех същият тип молив, но на Max Factor, цвета е Subtle Coral. Много съм доволна. Не изсушава устните, този цвят конкретно не е наситен и точно за това ми харесва(не обичам да нося червило). Придава блясък и много нежен нюанс на устните, ако имаш възможност пробвай го :)

    ОтговорИзтриване
  2. Подхрани устните с малко балсам преди да сложиш от стейна. Също така, по-тъмните цветове са в пъти по-дълготрайни от по-светлите :* За да махнеш "лепкавия" ефект попий със салфетка и нанеси отново, после пак попий. Аз така ги слагам, макар че не ми лепне, просто като попия със салфетка имам чувството че по-добре ми се запечатва върху устните. :Д

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Ох, голямо старание трябва, май просто ще се опитам да се спогодя с тях... :D

      Изтриване

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...