сряда, 12 юни 2013 г.

Garnier Body Restoring Moisturiser

Здравейте!

Днес реших да ви представя едно мялко за тяло на Garnier, което имам от зимата. Не го ползвам всеки ден, просто защото съм човек на разнообразието, а и съм на настроения. Но го имам от достатъчно дълго време, преполовила съм го и мога да дам обективното си мнение.

Млякото е в червена опаковка, грамажът му е 250мл. и го взех около 5 лв. преди няколко месеца. Доколкото помня беше на промоция.


Откакто го имам, стои на нощното ми шкафче и го ползвах доста през зимата, когато кожата ми (особено на краката) беше супер суха и се лющеше. Тогава много ми помогна, защото наистина хидратира. Не го ползвам постоянно не защото не го харесвам, а просто защото ми се ще междувременно да пробвам и други неща. Просто не съм от типа жени, които ползват един единствен крем/лосион за тяло докато не свърши.

Самото мляко е възстановяващо за суха кожа. Ето как е описан продукта.



На моята кожа този продукт действа точно така, както обещава. Консистенцията не е мазна, но същевременно е прията, разнася се лесно, попива бързо и не лепне. И най-важното - хидратира много добре. Не е необходимо голямо количество от него, но аз все пак го нанасям само по краката и ръцете си, а не по цялото тяло.



Тук може да се види, че съм го преполовила.



Единственото, което не ми харесва в този продукт, е аромата му. Типичният странен аромат на Garnier. Не мога да определя какъв е, но за моето обоняние е твърде обикновен и невзрачен. Аз обичам крема за тяло да мирише на наслада, да не мога да спра да му се радвам, дори и да не е най-трайния на света. А ароматът на това мляко е скучен.

Иначе за това мляко само хубави неща мога да кажа.


Препоръчвам го на всички, които имат нужда от истинска хидратация, а не само от гръмки обещания за такава. Напоследък пак почнах да го ползвам доста, затова реших, че е време да му отдам заслуженото място в блога ми. Бих си го купила пак със сигурност.

А вие от кои лосиони за тяло сте доволни? Тъй като обожавам аромати със жасмин, много ще се радвам да ми препоръчате такъв. Ползвала съм на Cassyopea със жасмин, така че него го знам, но съм убедена че има мнооого други прекрасни, за които още не съм разбрала ( shame on me)...

Пожелавам ви прекрасен и позитивен ден! ♥

Няма коментари:

Публикуване на коментар

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...