понеделник, 24 юни 2013 г.

TAG: The Liebster Blog Award №2

Здравейте!

Тъй като бях номинирана от още две момичета за наградата Liebster Blog, реших да направя още една публикация по темата с отговорите на техните въпроси.


Благодаря за номинацията, момичета :)

Ето отговорите на въпросите на Любов.

1. Блогът ви достатъчно добре ли отразява вашата личност?

- Да, абсолютно.

2. За какво можете да изхарчите спонтанно голяма сума пари?

- За нещо, което много ме е впечтлило.

3. Къде съхранявате спомените си?

- Спомените ми са в някоя дреха, някой аромат, някоя снимка, и разбира се в сърцето...

4. Какво ви движи напред? 

- Любовта, семейството и приятелите. 

5. Красота или здраве?

- По-важно от здравето няма!

6. Чай или кафе?

- Кафе с мляко, така и не се научих да обичам чай...

7. Какво би ви помогнало да сбъднете най-голямата си мечта в момента?

- Съдбата си знае работата за тези неща, смятам че нищо не става случайно.

8. Имате ли друго хоби освен това, което е тема на блога ви?

- В момента така съм се заплеснала по сегашното си хоби, че нищо друго не ми хваща вниманието... 

9. . Виждате ли бъдеще в България?

- Хората са казали "а дано, ама надали"... за съжаление за сега не се вижда светлина в тунела, но пък тая надежда...

10. Какво бихте ми препоръчали да променя/добавя/разширя в моя блог?

- Тепърва ще се запознавам с блога ти... но имайки предвид хубавите ти въпроси в този таг, имам добро предчувствие... :)         
 

Ето отговорите ми на въпросите на Надежда.

1.Какъв е любимият ви цвят лак за нокти?
- Коралово и ментово.

2.Колко често си купувате обувки?
- Не чак толкова често.

3.Какво предпочитате: пижама или нощница?
- Спя с долнище от пижама и потник.

4.От колко време се подстригвате при сегашния си фризьор/ка?
- Най-често ме подстригва най-добрата ми приятелка.

5.Ако трябва да излезете без грим, кое е нещото което 100% ще сложите?
- Ако трябва да избера само едно, то ще е коректор.

6.Можете ли да свирите с пръсти?
- Нееее, а толкова исках да мога.

7.С какъв аромат е любимия ви лосион за тяло?
- Жасмин.

8.Колко най-много бихте похарчили за червило?
- Щом става дума за червило, много бих похарчила.. Засега обаче най-много съм давала 20лв.

9.Колко спирали за очи имате в момента?
- 6-7

10.Кое е любимото ви българско списание?

- Нямам, всичките са еднакви вече.


Това е от мен, лека нощ :)

Няма коментари:

Публикуване на коментар

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...