понеделник, 18 февруари 2013 г.

Как да "отворим" окото

Здравейте!


Има много начини за "отваряне" и оптическо уголемяване на окото. Аз ще ви представя нещата от моя гледна точка (буквално). Моите очи са по-малки, като клепачите ми са ниски и хлътнали. Примери за такива очи са Блейк Лайвли, Дженифър Анистън, Лили Собиески и др.






От собствен опит знам какво да правя, когато искам погледът ми да е озарен. В моят случай стъпките са следните :

- първо слагам светли сенки, могат да бъдат бежови, розови, цвят шампанско, златисти или всякакви светли, с които разполагам. Нанасям ги по целия клепач. Според мен сенките трябва да са леко перлени или блестящи, за по-голям ефект;

- след това нансям по сгъвката на окото малко по-тъмен цвят в неутралната гама, като например кафяво или сиво;

- после във върешния ъгъл на окото и малко под окото, но не по цялата дължина, а да кажем една трета от нея, слагам по-бестящ цвят бяло/шампанско;

- ако все пак сложа малко по-тъмни тонове на клепача, в долната водна линия слагам бял или кремав молив, това уголемява оптически окото;

- забелязала съм, че когато сложа черна очна линия или молив на горния клепач по линията на миглите, това смалява окото ми. Така че когато искам наистина сияещ поглед, не слагам черна очна линия или молив нито на клепача, нито в долната водна линия;

- и последна стъпка за "отваряне" на окото при мен е спиралата. Според мен не трябва да се прекалява със спиралата в такива случаи, за да не стане прекалено голям контраст. А и когато по клепача има светли сенки, всяко несъвършенство в спиралата си личи много повече от обикновено (например размазване, цапане докато се слага или сплъстяване на миглите);

Това е, което аз правя и харесвам на себе си. А ето и как го правят професионалистите :




Надявам се тази публикация да ви е била приятна и полезна.


Хубава понеделнишка вечер! :)

Няма коментари:

Публикуване на коментар

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...