неделя, 10 февруари 2013 г.

Hands Spa Therapy


Здравйте!

Вчера имах интересно преживяване и реших да споделя с вас впечатленията си от него. Ходихме с две мои колежки на спа за ръце в Студентски град. Оказа се обаче, че не беше в козметично студио, а в офиса на представителите на марката натурална козметика ТианДе. Тъй като вчера за пръв път разбрах за тази марка, не мога напълно да ви обясня какво представлява, но намерих българския им сайт, където е описано всичко в детайли : 


Сега да ви разкажа за спа процедурата, която ни направиха :) 

Първо ни сложиха ексфолиант - с аромат на ябълка. След него беше ред на солта с аромат на медена праскова. След продължителното ексфолиране и отстраняване на мъртвата кожа, си измихме ръцете, подсушихме ги и ги намазахме с подмладяващия крем с екстракт от линчджи. Само ми се ще да уточня, че всички тези продукти не са само за ръце, а за цялото тяло.

И резултатът лично за мен беше страхотен, ръцете ми никога не са били толкова меки и нежни.

Смятам, че за жени, които имат суха кожа на ръцете, както и такива използващи често препарати и миещи чинии, е задължително от време на време да се поглезят с такава процедура.

Цените на продуктите от тази марка не са ниски, даже хич (можете да ги видите в каталога на уебсайта), но не е лошо понякога човек да пробва. А и все пак това е натурална и лечебна козметика, в която се предполага, че няма химия. Аз напоследък съм на вълна козметика без парабени, така че реших да си взема ексфолианта, солта и крема, които така или иначе пробвах и харесах.

Ако някой иска да пробва тази процедура, на която бях аз, имам няколко безплатни ваучера, така че само ми кажете, и са ваши  :)


Това е от мен за днес. Дано ви е харесала тази публикация. Искам да уточня, че в никакъв случай не правя реклама, просто останах очарована от тази процедура и исках да споделя с вас.

Приятна слънчева неделя :)


4 коментара:

  1. Само да допълня, че миришат страхотно и аромата е доста траен.

    ОтговорИзтриване
  2. В кой град си била на тази презентация на марката? Понеже аз бях в тази която правиха във Враца в един ресторант. :)

    ОтговорИзтриване

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...