петък, 1 февруари 2013 г.

January Favourite Beauty products

Здравейте!

Реших днес да ви запозная с моите любими продукти за месец януари.Това са продуктите,които съм ползвала най-много през този месец.Само да предупредя,че не са 1-2,защото обичам разнообразието...

Понеже сега няма дневна светлина,не мога да направя снимки на нещата,които ще ви покажа,но тъй като не ми се чака до утре,ще кача снимки от нета :)

И така,ето какво ползвах най-много през изминалия месец...

1.  Лице

Тук на първо място е кремът ми за лице - La Roche-Posay Hydraphase Intense Leger;

Има лека и приятна,не мазна текстура.Разнася се лесно и попива бързо.Лично на мен ми действа много добре.Хем не ми остава суха кожата,хем не усещам да имам нещо по лицето си.Много е приятен и мисля да си взема пак скоро,понеже вече го привършвам.

Следва фон дьо тенът ми - L'Oreal Lumi Magique , цвят Rose Beige , C4

Мноого любим продукт..Това ми е втора опаковка,мисля че цвета на предния беше C2.Има средна покривност,лека и приятна текстура,разнася се лесно и според мен стои идеално.Лицето изглежда свежо и лъчезарно,покрива пигментациите по кожата добре.Не мога да преценя кой цвят ми стои по-добре,но така или иначе компенсирам с цвета на пудрата.

Това,което слагам след фон дьо тена,е коректор.А ето го и моя фаворит : Radiant Tone Correcteur;




Не намерих снимки из интернет пространството ( което е много странно ),затова направих няколко.Цветът е номер 4 Beige,само такъв предлагаха в магазина.Между другото,Radiant ми е много любима марка гримове,но за съжаление е трудно откриваема тук.Преди я предлагаха в Bonjour,но него вече го няма.Някой ден ще ви разкажа подробно за магазина,от който си го взех.

Този коректор върши чудеса и кара тъмните кръгове под очите ми да изчезват.Слива се с цвета на кожата ми,разнасям го с четка,траен е,покривен е,просто прекрасен.


Последният щрих е пудрата.Тази,която най-много използвах през януари,е Manhattan Soft Compact Powder;




Цветът е Chocolat 9.Звучи като да е доста тъмна,но не е,дори за мен,имайки предвид че имам светла кожа.Може би в началото бях най-доволна от нея,с времето сякащ ми омръзна.Но наистина ми харесва,запечатва грима,овладява омазняването,покривна е,но не прекалено.


2. Очи

И какво следва тук? Urban Decay Naked Palette :)))

Няма да се повтарям от вчера,само да кажа пак - любимата ми палитра.

След сенките си слагам черен молив на горния клепач над линията на миглите.Този,който аз ползвам,не ми е най-любим,но ще го спомена - Catrice Kohl Kajal;





Нищо особено не е,даже е сухичък,но върши работа,не се размазва.

След това слагам спирала.Абсолютният ми фаворит е I love extreme на Essence;


Уникална е!!!Наистина!Много ми е трудно да си намеря хубава спирала,но тази ми скри шапката,а струва 6лв... Нямам какво повече да добавя :)

3. Устни

Любимата ми част :))) Няма да споменавам броя на червилата и гланцовете,които имам,за да не стресна някой. Но,засега ще се въздържа и ще спомена само няколко ;

-  Catrice Lipstick 050 Princess Peach







На снимката се вижда много добре,прасковено-оранжево е,много меко и приятно.Скоро ще направя публикация за любимите ми червила и ще ви го покажа от първа ръка.

- Rimmel Kate Moss 16





Също много любимо.Всеки път като съм с него,ме питат какво е и ми правят комплименти.Това може би е най-любимото ми наситено розово червило.

И последно,гланцът ми на месеца - Gosh Lip Gloss 0084





Бих описала цвета като млечно розово-прасковено.Не стои точно по начина,по който искам,но цветът много ми харесва.Може да си се носи без нищо отдолу съвсем спокойно.


И така,това е засега...Има и други неща,които ползвах много през изминалия месец,но не искам да ви отегча.Утре пак  :)))

Приятна вечер!





Няма коментари:

Публикуване на коментар

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...