сряда, 20 февруари 2013 г.

Любими цветни комбинации

Здравейте!


Днес съм в малко по-различно настроение,а именно цветно. И понеже сякаш в грима не експериментирам чак толкова със свежи цветове, си компенсирам с дрехи и аксесоари. Много обичам да комбинирам различни цветове, без значение дали са светли или тъмни. Рядко някой може да ме види с тъмни цветове от глава до пети, а пък черно не нося почти никога (прекалено ми е траурно). Но все пак в редките случаи, когато нося черно, задължително съм със шал, чанта и обувки в друг цвят, по възможност ярък. За мен не е проблем да експериментирам, затова не бива да се учудвате ако ме видите с червен панталон и блуза цвят горчица. Както всяка жена, разбира се, си имам моите моменти, в които съм на вълна по-неутрални цветове. Съвсем наскоро си купих първата бежова блуза :)

Ето пример за любимите ми цветови комбинации. Снимките не са мои, но все пак отразяват моя стил.

Първата ми комбинация е със светло розово и жълто. Тъй като не намерих в нета така комбинирани дрехи, ще ви покажа самата комбинация от тези 2 цвята:




Следващата ми любима комбинация е светло розово/пепел от рози с кафяво/бежово :



Според мен най-елегантната комбинация е бяло, черно и червено (и най-вече бяла риза, черен панталон и червен колан и обувки) :




Харесва ми и комбинацията от сиво с цвят горчица :



И последно е любимият ми летен принт - бяло и синьо ;



Само да вметна, че фаворитът ми сред цветовете е бялото. Изглежда ми чисто, ангелско, нежно и се съчетава идеално с всичко :




А кои са вашите любими цветове и комбинации?


Усмихната и цветна вечер ви желая! :)

Няма коментари:

Публикуване на коментар

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...