петък, 15 февруари 2013 г.

Hair Products Review

Здравейте!


Днес реших да ви покажа какви продукти използвам за косата си. Трябва задължително да спомена, че ми е трудно да намеря моя "Шампоан". Пробвала съм много, но също както не намирам подходящата спирала, така и досега не намирам правилния шампоан. Но не съм се отказала, затова продължавам да пробвам различни продукти и сега ще ви споделя мнението си за тях.

Моята коса е нормална , дълга и начупена. Мия я през 2 дни. Не мога да кажа, че е мазна, но все пак не може да изкара чиста 3 дни. А краищата ми са сухи. По принцип не ползвам стилиризащи продукти, почти не я изправям / къдря. Често я връзвам, за да не я пипам, че имам този лош навик.

Ето и мнението ми за последните няколко шампоана, които имах. Ще започна с този, от който бях (да, бях, защото вече не съм) много доволна доста време -  Garnier Ultra Doux Soft Clay and Citron ;


Много добре ми действаше този шампоан. Измиваше перфектно косата. Но дали аз го ползвах много (използвах сигурно 3 опаковки една след друга) или го смениха, но последната опаковка я изхвърлих преди да я бях изхабила. Може би след време пак ще го пробвам.

Следващият е на Rene Furterer за мазен скалп и сухи краища.



Това е шампоанът, който е измивал косата ми най-добре. Наистина косата чак скърца от чистота, става мека и с прекрасен блясък и обем. И пак има едно "но"... И то е,че ефектът от този шампоан трае 1 ден :(  А той не е за ежедневна употреба, на опаковката пише да се ползва 2 пъти в седмицата.

Друг шампоан, който също е ок, е L'Oreal Professionnel Serie Expert Volume Expand (последният да затвори вратата :)) ;


Честно казано не е лош, но не е и нещо особено. Не създава обем повече от който и да било друг такъв шампоан. Но измива добре. Моето мнение е, че не си заслужава парите - мисля че струва около 18,50 лв.

Наскоро ми дадоха мостра на шампоан с мед на Lush ;



От него косата става супер мека и пухкава. Аз не спрях да й се радвам цял ден. И пак, на другия ден, нищо особено. Хубавото на този шампоан е, че е направен от естествени съставки, няма парабени и е адски икономичен. На мен  ми дадоха едно мнооого малко пластмасово бурканче, което стига за 2-3 измивания (като аз винаги си слагам 2 пъти шампоан на къпане).

А ето и шампоанът, който ползвам понастоящем - Schwarzkopf Gliss Volume Shampoo ;



Ползвам 2-ра опаковка от него. Наистина придава обем, не утежнява косата. Неочаквано за мен, но ми харесва.

Искам да спомена кои шампоани не харесвам (лично мое мнение). На първо място са тези на Klorane. На мен просто не ми действат добре. Не харесвам и на Palmolive и Balea.

Маска за коса не си правя. Това, с което си подхранвам косата,са едни ампули- на Linea Bio Midollo;




Страхотни са, особено когато косата ми е изтощена. Стига ми половин ампула, която втривам в корените на косата. И мога да кажа, че още от първата ампула, има резултат. Особено през лятото, след морето.

Другите 2 продукта, които ползвам редовно, са балсам-спрей на Schwarzkopf Gliss Hair Repair и Avon Dry Ends Serum ;



И последно, много набързо ще спомена прословутата четка за коса Tangle Teezer ;




Подарък ми е от много скъпа моя приятелка. Най-страхотната четка за коса. Няма значение дали е мокра или суха косата, тази четка е много щадяща. Препоръчва се за хора с много заплетена коса.

Ще ми се да спомена още 1 магически продукт, но с предупреждението, че май вече не се произвежда :( а ако да, то никъде не го намирам. Става дума за едно кремче за коса на L'Oreal Studio Hot Straight;



 Това кремче върши чудеса (поне за моята коса). Пише, че е за изправяне, но аз го ползвах по-скоро като балсам без отмиване. Защитава косата от термична обработка (предпазва косата от топлината на сешоара, пресата, машата и т.н.). Невероятен продукт. Много моля, ако някой някъде го намери, да ми каже къде. Благодаря!!!

Ами това са моите продукти за коса. Надявам се поне малко да съм помогнала. И моля, който има желание, нека сподели с мен своите любими продукти. Както вече казах, постоянно пробвам нови неща и биха ми били полезни съвети.

Пожелавам ви чудесна петъчна вечер! :)



6 коментара:

  1. Крема на Лореал съм го купувала от ДМ. Наистина страхотен продукт! ;)

    ОтговорИзтриване
  2. Меги, купих си четката за коса и е наистина страхотна! :) Искам да те питам дали си ползвала някакъв BB Cream, примерно на NIVEA или GARNIER и ако да - дали си доволна. :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Ооо, супер! Много се радвам, че ти е харесала :) а за BB кремовете, пробвала съм 3-4 и съм най-доволна от този на Garnier Miracle Skin Perfector Combination to Oily skin

      http://www.ivis.bg/products_images/Garnier_EL_15jun12_pr_bt.jpg

      Имам и на Nivea,но още не съм го пробвала...

      А ето този е ужасен -

      http://2.bp.blogspot.com/-Vd-JGcVmGPY/TyRji8wDXaI/AAAAAAAACow/jGyM6yjSXi0/s1600/DSCF1284_1.jpg

      Изтриване
  3. Страхотен блог Меги искам да те попитам за ампулите как ги използваш по колко пъти в седмицата и на какъв период от време (смисъл няколко месеца или дена или само когато имаш нужда) тъй като в нета не намерих инфо за тях благодрая ти за отговора предварително :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря ти :) Използвам ги когато се сетя в общи линии или когато косата ми започне да пада повече от обикновено... По принцип най-много харесвам Vichy Dercos, бяха ми препоръчани от лекарка и според нейните думи трябва да се използват в продължение на 3 месеца, сутрин и вечер (по една на ден, която се разпределя за сутринта и вечерта).

      Изтриване

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...