четвъртък, 7 февруари 2013 г.

Winter Skin Care Favourites

Здравейте!


Тази зима не се очертава много като такава, но все пак си е студено и кожата има нужда от по-специална грижа. Затова днес ще ви покажа какво използвам аз през този период.

Започвам с продуктите ми за лице. 

Дневният  ми крем за лице е на La Roche-Posay Hydraphase Intense;

 За него вече ви говорих в една друга моя публикация, така че няма да се повтарям.

След крема за лице, наред е кремът за очи - Himalaya Under Eye Cream ;




Уж е за премахване на тъмните кръгове под очите, но моите са си още налице, а го ползвам от 2-3  месеца... Иначе не е лош, попива бързо, има лека и приятна текстура, без аромат. Предимството е, че се изразходва много бавно, хич няма признаци да свършва  :)

Нощният ми крем е по-мазен и е на Decleor Hydra Floral ;

Този крем не е мазна кожа или за през лятото.Никак не е лек, въпреки че е на флорална основа и човек си мисли, че ще е много нежен. За мен лично не е, ползвам го само вечер и то през зимата. Хубавото е, че няма парабени в него.






За махане на грима на очите вечер ползвах досега тоалетното мляко на Bioten -  Hydrating Cleansing Milk ;


Много ми харесва, почиства много добре, дори силен грим и много спирала. Не дразни очите, защото въпреки че моите не са чувствителни, има много тоалетни млека, които не ми понасят.

Лятото ползвам тоник, но сега си махам грима от лицето с мицеларната вода на Bioderma ;


Маха добре грима, за чувствителна кожа е, така че няма как да се сгреши с нея. Не изсушава кожата, наистина си е вода.

И последно за лицето ще спомена балсамите за устни - имам няколко, но най-много харесвам на Nivea, този с мед и мляко, както и с акай и дива ябълка ;


Много са добри балсамите за устни на Nivea. Особено тези двата, страхотно овлажняват устните и ги подхранват.

Следват любимите ми лосион за тяло и крем за ръце - 

Лосионът ми е Garnier Body Repair Anti-Dryness ;


Добра работа върши. Кожата ми през зимата е много суха и се нуждае от добра хидратация. Другото важно в моя случай е да попива бързо, тъй като сутрин все бързам и нямам време да чакам половин час докато се облека.



И на последно място ще спомена кремът ми за ръце - Dove intensive nourishment hand cream ;

Смятам че съм специалист по кремове за ръце, защото ги ползвам нонстоп. Пробвала съм толкова много и наистина мога да кажа кой е добър и кой не. Още с първия студ кожата на ръцете ми става много суха и чувствителна. Като добавим и миенето на чиниите... :)

Та този на Dove за мен е страхотен. Има малко по-мазна формула, но попива светкавично и омекотява ръцете. Кожата става мека и нежна като на бебешко дупе :)

И така,това са моите любимите подхранващи продукти за през зимата. Ще се радвам да споделите отдолу в коментарите кои са вашите.

Лека нощ :)



9 коментара:

  1. Здравей, Меги! С интерес чета блога ти и тъй като сега съм на тема козметика за коса, ще се радвам да споделиш твоя опит, особено що се отнася до шампоани. Вярно, че всяка коса, кожа и т.н. е строго индивидуална, но все пак искам да разбера какви си използвала ти и ти харесват. Поздрави :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Имаш го :) Въпреки, че още не съм намерила "Шампоана", доста съм пробвала и ще споделя :) радвам се, че блога ти харесва :)

      Изтриване
  2. Супер! Благодаря! :)Очаквам с нетърпение!

    ОтговорИзтриване
  3. Меги,поздравления и успех на блога ти :) Включвам се точно тук ,за да кажа ,че Hydraphase intense riche/legere е единственият крем,от който съм усещала видима разлика в кожата си.Изключително добър!!!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Мерси, Стели! А кремът наистина е разкошен, сега тъй като свършва се чудя дали да не си взема Идеалиа на Виши.. ама ще видим :)

      Изтриване
  4. Аз ползвам Идеалиа в момента и не съм очарована много...Aqualia Thermal и Aqualia antiox са по-добри,което ме навежда на мисълта,че на мен ми трябва хидратация и нищо друго.Май пак ще мина на Ηydraphase...

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Аз искам нещо по-комплексно.. хидратация, грижа за първи бръчки и подхранване... препоръчаха ми на Weleda, взех си го, но не съм доволна и продължавам търсенето. Накрая и аз просто ще разгледам по-обстойно другите на Ла Рош...

      Изтриване
  5. Ла рош нямат такава серия в България засега.Имат основно почистване,хидратация,акне.Чувала съм добри отзиви за серията за първи бръчки на Bioderma.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. аз преди време имах крем за очи на Bioderma и беше супер. Благодаря за отзивите :)

      Изтриване

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...