неделя, 12 май 2013 г.

Червено червило

Здравейте!

От известно време много ми харесва червеното червило. Преди се осмелявах да го слагам само вечер. Но напоследък си позволявам понякога да го ползвам и през деня. Естествено тогава го нанасям много по-леко, за да не стане крещящо червено. Защото когато говоря за червено червило, имам предвид истинско, наситено червено. 

Едва ли има нужда да го споменавам, но когато съм с червено червило, съм само с много светли телесни сенки (или изобщо без сенки), черна очна линия и спирала. Като цяло смятам, че ярките наситени червила вървят само с много изчистен и незабележим грим.

За разлика от розовите, прасковени, коралови, телесни и какви ли не още цветове, то от червените имам само 3 червила. Ето ги и тях :


Червеният цвят, който аз харесвам за червило, дрехи или аксесоари, е доматеният. Или както аз го разбирам, оранжевеещото червено. Отскоро харесвам и малиновото червено, и това е, всякакви други нюанси на този цвят, не са мой тип.

Та, за червените червила, които имам. Те са три на брой и разликите помежду им не са големи. 

Това в ляво в металическата розова опаковка е от Avon и се казва Vermillion. 


Не знам дали се вижда добре на снимката, но е доматено червено и има блестящи частички в него. Доста е приятно на устните, определено не е сухо и матово. Не знам дали е хидратиращо, но чувството е точно такова.

Това в средата е на марката She, номер 125. 



Това червило е подобно на предното, но няма брокат в него и е една идея по-оранжево. Не е кремообразно, но консистенцията му е подобна, много мека и приятна. Трябва обаче много да се внимава при нанасяне, защото може лесно да излезе от устните. И това, и предното червило, което ви показах, имат блясък, когато са на устните. 

И последното червено червило, което имам, е на Rimmel от серията на Kate Moss и е номер 110.


Това червило няма почти нищо общо с другите две, освен червения подтон. То е матово и е малиново червено. Сухо е, затова аз си слагам малко балсам за устни под него. Има много приятен аромат, който аз определям като флорален. Тъй като е матово и сухо, е доста трайно. 

Показвам ви нагледно малките разлики между тези червила:

     От ляво на дясно : Avon, She, Rimmel.

Много харесвам червено червило и смятам, че то е класика в грима. Изискано е и всяка жена би трябвало да притежава поне едно в колекцията си.

Ще ми бъде много приятно да науча кои са вашите любими червени червила.

Приятна вечер!


Няма коментари:

Публикуване на коментар

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...