петък, 17 май 2013 г.

Golden Rose Silky Touch Compact Powder 06

Пак съм аз :)

Понякога просто искам да напиша всичко, което ми се върти в главата, за ден. Разбира се, това не е възможно, защото имам много идеи. Но си имам един любим продукт от известно време и вече трябва да ви споделя това онова за него. Ползвам го от няколко седмици, така че мога да съм обективна в представянето му.

Става дума за пудрата за лице на Golden Rose Silky Touch.


Няколко човека ми я похвалиха и на мен толкова ми трябваше. Не е трудно някой да ме убеди да си взема хубава козметика. Разбира се, под "някой", аз разбирам хора, на които знам че мога да се доверя. Сред тези хора много рядко (да не кажа никога) са продавач-консултантките в магазините. Понякога ме изумява факта, че не разбират нищо от това, което се предполага че работят. Да не споменавам, че в един от много скъпите магазини за козметика, лицето на консултантката така лъщеше, само дето не ме заслепи. Как тогава да й се доверя, че ще ми предложи добра пудра за лице за мазна кожа, например? Не съдя никого, не ме разбирайте погрешно, всеки има правото да изглежда както иска, но за мен е недопустимо да работиш в магазин за козметика от висок клас, и да не се погрижиш поне да матираш лицето си. 

Пак се отплеснах... Както и да е, та за тази пудра не знам дали мога да кажа достатъчно хубави неща. Взех си правилния цвят, а той за мен се оказа номер 6.


Направи ми впечатление, че имаше доста цветове, тоест има избор. Грамажът на продукта е 12гр. за цена от 4.20лв. Аз си я купих от дрогерия Лили, но предполагам че по малките квартални магазинчета ще е по-евтина.

Консистенцията на тази пудра е толкова мека и кадифена.


Не се разпрашава, не стои като брашно на лицето, и матира много добре. Даже смея да твърдя, че придава един много хубав кадифен завършек на грима. Покривна е, което ми харесва, защото за лятото смятам грима ми да се ограничи до пудра, коректор, спирала и червило. Имам хубава и чиста кожа, но все пак има някои петна, които искам да прикрия. За тази цел смятам, че този продукт е идеален.


Тук на пръста ми стои по-светла отколкото е. Но все пак ми се искаше да ви покажа колко е покривна. Матира изключително добре, може би най-добре от всичките ми пудри досега. Разбира се, в горещите дни няма как да не ми лъсне Т-зоната след известно време. Моята кожа е нормална с омазняваща се Т-зона, така че моля имайте го в предвид.

И това, което най-много ми харесва в нея, е че не си личи или усеща на лицето прекалено. Нали знаете, че когато гримът не си личи, е най-добър.

Препоръчвам я с две ръце (че и с два крака)!!!

Хайде чао за днес, и не забравяйте да се усмихвате! ♥

Няма коментари:

Публикуване на коментар

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...