понеделник, 6 май 2013 г.

May Beauty Haul

Здравейте!

Вече минаха празниците, съответно почивните дни и аз пак съм на линия за писане в блога. На светлите христиански празници лично аз предпочитам да бъда със семейството си в Добрич. И, разбира се, когато съм там, не пропускам да посетя едно любимо козметично магазинче. Даже пазаруването на козметика от там ми е станало традиция и го правя всеки път когато съм си в къщи. Там винаги мога да намеря някои интересни неща, които ги няма в София.

Ето с какво се сдобих преди няколко дни.


Малко попрекалих, но пък аз рядко се прибирам, а и както споменах, намерих някои страхотни попадения. А и от някои неща наистина имах нужда - най-вече от млякото за премахване на грим на Дева, както и стимуланта за коса на Икаров. Бях забравила да си взема спирала, а това е едно от основните неща, които ползвам, затова реших да си купя една. Лаковете, както може би забелязвате, са точно в мой стил, а бяха по левче, така че... Спирам с лирическите отклонения точно тук, за да мога да ви покажа всичко по-отблизо.
 
Ще започна от ляво на дясно, а и реално от това, от което имах най-голяма нужда. Става въпрос за стимуланта за коса на Икаров.
 


Преди време имах такъв, ползвах го веднъж, не ми хареса и го подарих на приятелка. Но това беше много отдавна и много преди да разбера от doublemama, която пък ми показа следната публикация на Адри, че това чудо може да има и други предназначения, а именно за растеж на веждите и миглите. За миглите не знам, но за веждите и косата определено ще го ползвам. Напоследък косата ми така пада, че чак почнах да се плаша... А веждите ми, откакто ги пуснах да растат, са "тук има, тук няма"...
 
Жълтата тубичка е маска за лице на Freeman с мента и лимон. А розовата, пак на същата марка, е тонизиращ лосион за тяло с кокос и гуава.
 
 
Не знам дали има момиче/жена, която да е пробвала нещо на Freeman и да не е останала доволна. Но дори и да има, аз не съм сред тях. Ползвала съм маска за лице с овесени ядки, както и скраб за лице с кайсия. Скрабът за лице подарих на приятелка, просто защото аромата ме дразнеше. Но го ползвах няколко пъти и ефекта беше супер. А преди време исках да пробвам маската с ягода и шоколад за суха кожа, защото зимата кожата ми много изсъхна, но така и не я намерих. Затова пък вече е почти лято и сега е време за нещо, което да контролира омазняването в Т-зоната. И реших да дам шанс на маската с лимон и мента. Сега, докато пиша, съм с нея и смятам след време да ви уведомя най-подробно що за продукт е.
 

За лосиона за тяло с кокос и гуава толкова хубави неща бях чувала, но така и никъде не успях да го намеря. Така че когато го зърнах на стелажа, очите ми изскочиха от орбитите си. Естествено веднага го пробвах и съм много щастлива, че най-накрая го имам в ръцете си.
 
Тоалетното мляко на Дева с алое вера се води освежаващо.
 
 
 
Имах подобно, само че успокояващото, и останах много доволна, но все пак обичам да пробвам различни неща, затова този път си избрах това с алое вера. Колко е освежаващо не мога да кажа все още, но маха грима от очите (за това го ползвам) идеално, без да се налага да търкам особено. Не ми люти или дразни на очите. За цената си от няма и 2 лева е страхотно попадение.
 
Взех си още един продукт за лице - почистващ и хидратиращ гел за лице за нормална/комбинирана кожа на Biоten.
 
 
 
В тези горещи дни, когато започвам да лъщя, осъзнах, че имам нужда от добър почистващ гел за лице. И понеже много харесвам тази марка, посегнах, без да се замисля, към този продукт. Ползвах го два три пъти, малко е по-течен за гел, но измива добре. Но аз не ползвам такива продукти (освен понякога този на Билка) за премахване на грима, а за измиване на лицето след това. Ще го тествам известно време и ще напиша подробно мнение.
 
Трите сладоледени лака за нокти (както ги нарича една моя колежка) са супер сладки и евтини.
 
 
Марката Mina я чувам за пръв път, нямам кой знае какви очаквания за качество и трайност, но просто тези 3 цвята ми грабнаха погледа и после вече беше късно да включвам мозъка си в действие. Нямам търпение да ги видя на ноктите си.
 
Спиралата за пеперуден поглед, или иначе казано последната на L'Oreal, я взех защото ми я похвалиха няколко човека, а и беше стабилно намалена на 16лв.
 

Четката е гумена и изключително шантава за мен. Не съм кой знае колко сръчна и ми беше трудно да определя как трябва да се нанася. На първо ползване не ми хареса. Твърде течна е и ми слепва миглите. Може би след време ако поизсъхне малко, ще успеем да се спогодим.
 
И последно, наскоро навлезлите и у нас (най-накрая) стейнове на Revlon.
 
 
Бях си взела оранжевото, с което още не съм успяла да се харесам, но после реших че искам червеното. Обаче моите устни са доста пигментирани и би ми стояло почти керемидено, а аз не искам да е така. Затова се преориентирах към цвят, с който няма как да сгреша, а именно розово. И си избрах Cherish Devotion.
 
 
И с него постигнах израза "имаме сделка"... Пасва ми като цвят, като усещане. Много е удобно за нанасяне, като балсам за устни е. Хем има цвят, хем няма как да се прекали с него. Но, ако трябва да съм честна, имах по-големи очкавания, и най-вече за цветовата гама. Сигурно 5 пъти ги гледах и преглеждах докато си избера. Малко обикновени ми се струват. В това отношение Color Whisper на Maybelline ги превъзхождат по мое мнение.
 
Това е моят избор на продукти, които да ползвам през май, а и не само. Силно се надявам всички тези неща да оправдаят очакванията ми и да ги ползвам с удоволствие. Със сигурност за част от тях ще напиша отделни самостоятелни ревюта.
 
А вие какво ще ползвате през май?
 
 
Лека вечер! :)
 

Няма коментари:

Публикуване на коментар

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...