вторник, 14 май 2013 г.

Colours of the Rainbow TAG ♥

Здравейте отново!

Снощи гледах клипче на една от бюти гурутата в Youtube и се вдъхнових да направя публикация по темата. А тя е таг " Цветовете на дъгата". Който ме познава, знае, че съм цветен човек, тоест обожавам всякакви цветове (без черно). Така че изобщо не е чудно, че сега ще пиша за цветове. По-скоро ще ви покажа любим продукт според цвета. 

Според Уикипедия дъгата е поредица от няколко цвята - червено, оранжево, жълто, зелено, синьо, индиго и виолетово. 

Снимка от интернет


Започвам с червено. Тук съм избрала да ви покажа едно червено червило на She.


За него ви писах съвсем наскоро, така че няма да се повтарям. Повече за него прочетете тук

Следващият цвят е оранжево. Победител в тази категория е един лак на Catherine Arley.


Този лак е номер 707 и е абсолютния ми любимец за лятото. Искрящо неоново оранжев е с брокатени частици. Това е може би единствения лак, който някога съм преполовявала. Без никакво съмнение ще го ползвам доста често и това лято. 

Що се отнася до жълтото, тоест цвета на слънцето, имам отявлен фаворит. Пак е лак за нокти, но този път на марката Rapsodi, номер 26.


Много слънчев и свеж лак. Може да не е един от най-качествените и трайни, но е толкова хубав и свеж, че не мога да му се наситя.

Що се отнася до зеления цвят, той ми напомня за зеленина, гори, поля, свежест и чистота. Точно с това свързвам и измиващия гел за лице на Билка.


Този продукт е незаменим за мен. Ако някой ден трябва да избера само един продукт за лице, то той ще бъде този. 

Синьото го свързвам с небето и морето. Точно за това ми напомня и молива за очи на Essence Tu-Tu-Turquoise.


Както името му подсказва, той е по-скоро тюркоазен, но все пак по откъм синята страна. Много хубав цвят, а и молив, един такъв морски.

Следващият цвят много ме затрудни, просто защото не знам точно как би трябвало да изглежда. Като чуя индиго, аз си представям много тъмно синьо, почти към черно. Но според проучването ми из интернет, има и лилав нюанс в него. Ако това, което ще ви покажа, не е правилния цвят, моля извинете ме, просто през моите очи така го виждам.



Избрах си двата цвята в средата, които смесени ми напомнят на индиго. Те са от една голяма палитра сенки без име, която ми беше подарък. Добре пигментирани и наситени са и стоят разкошно на очите.

И последния цвят на дъгата е виолетовото. Под виолетово аз разбирам люляково. А в тази категория идеално се вписва млякото за тяло с люляк на българската марка Христина.

Самият крем е бял, но все пак опаковката е виолетова. Аз съм първосигнален човек. Когато в ума си асоциирах кой цвят за кой продукт ми напомня, вече всичко беше решено. И дори не съм се опитвала да мисля за други продукти. 

Това са всички неща (що се отнася до козметика), които свързвам с цветовете на дъгата. И понеже това е таг, ще тагна няколко от вас, чиито публикации по темата ще ми бъде интересно да видя:

http://www.rainofmakeup.com/
http://blackheartedd.blogspot.com
/http://www.polinasofia.com/
http://mykaleidoscopeeyes.blogspot.com
/http://beautifullsin.blogspot.com/
http://icemagi.blogspot.com/
http://maquilab.blogspot.com/

Разбира се, всеки който има желание, е добре дошъл да сподели с какво свързва цветовете на дъгата.

Лека нощ!♥

2 коментара:

  1. Защо точно си доволна от измиващия гел на Билка? Би ли го препоръчала на хора със смесена и мазна кожа? Моята е такава, но понякога става много суха, търся нещо, което хем да хидратира, хем да почиства и да не омазнява...

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Доволна съм, защото много добре измива кожата на лицето,също така маха грима, дори спиралата много добре. Моята кожа е нормална, с омазняваща се през лятото т-зона, и на мен ми действа много добре.. не ми опъва лицето,след него кожата става мека и гладка.. не знам,пробвай го, не мисля че ще съжаляваш :)

      Изтриване

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...