събота, 11 май 2013 г.

Хубав грим за малко пари

Здравейте!

Като си помисля за гримовете и козметиката, които ползвам, бих казала че повечето са от средния ценови клас. Имам няколко по-скъпи продукта, но също така притежавам и много хубави за по-малко пари. Честно казано, има много добри евтини марки, като при тях ниската цена не е за сметка на качеството. Именно за такива гримове ще ви говоря днес. 

Поразрових се из всичко, което притежавам и равносметката е следната - най-добрите ми по-евтини гримове са от Golden Rose и Flormar. Не че нямам и други марки, но като че ли тези двете доминират в колекцията ми.

Никога не съм робувала на марки или цени, купувам си това, което ми харесва. А и както много пъти съм споменавала, високата цена съвсем не е гарант за качество и обратното...

Трябва да уточня, че под среден клас гримове аз разбирам тези на Maybelline, Rimmel, L'Oreal, Revlon. Висок клас са Estee Lauder, Guerlain, Chanel, Dior и т.н. А по-достъпния клас са марки като Essence, Golden Rose, Flormar, Farmasi, Impala, Ruby Rose и др.

Без повече приказки пристъпвам към любимите ми продукти за малко пари. Не искам да обидя някого с разбирането си за "малко пари". Работя, издържам се сама и всичко, което имам, е купено с мои пари. Знам значението на парите и оценявам късмета да мога да си купувам сама козметиката и гримовете. Не ме разбирайте погрешно, под евтина козметика имам предвид достъпна. 

И така, както споменах, имам доста добри попадения от Golden Rose и Flormar, така че най-напред ще ви покажа тях. Само да вметна, че всички те са ми любими, а тези които не харесвам, няма да бъдат в тази публикация.

Започвам с две пудри на Golden Rose. Едната е Silky Touch Compact Powder, а другата е 3 Colors Bronzing Powder.



Тази в ляво ми беше силно препоръчана. Взех си я наскоро за около 4лв. И искам да ви кажа, че може би е една от най-добрите пудри, които съм ползвала. Скоро ще направя ревю за нея. А другата си я взех за контуриране. Държах да няма брокат в нея, напълно матови са и трите цвята. А за лятото може да се ползва за цялото лице, ако например се смесят всички цветове.

Имам подобен продукт и на Flormar, само че той е две в едно - бронзант и руж.


И двата цвята се водят руж, но аз използвам по-тъмния за контуриране. Идеален продукт за пътуване, тъй като е компактен и няма нужда да носите бронзант и руж по отделно.

Нямам фон дьо тен или коректор на някоя от тези марки, въпреки че преди няколко дни се загледах в един коректор на Golden Rose (не го взех единствено защото в момента имам доста други). Но за сметка на това имам много сенки за очи. Колекцията ми включва 4 броя единични сенки на Golden Rose, 1 на Classics и една четворка палитра на Ruby Rose.














За всички тях вече съм ви говорила. Тези на Golden Rose и Classics са матови, а тези на Ruby Rose са перлени. Всичките ги ползвам постоянно. Тези на Ruby Rose малко се разпрашават, но с база за сенки отдолу, не мърдат цял ден. Единичните сенки са не повече от 3лв, а палитрата на Ruby Rose не помня колко беше, но също от този порядък.

Искам да спомена и две спирали за мигли. Предполагам няма да е изненада като кажа, че са на Golden Rose и Flormar.



















Това ми е първата спирала на Golden Rose. Досега не бях ползвала техни спирали, но след удивително многото позитивни мнения за Sexy Black, си я купих. И когато я пробвах за пръв път, ефектът беше woooooowwww... Взех си я за 7.50лв.


За тази на Flormar вече съм споменавала, но пак ще кажа - много ми харесва. Тази ми е втора опаковка, но май е била отваряна, защото е поизсъхнала и се рони, а с предната нямах такъв проблем. За справка цената й е 5лв.

Няма как да пропусна да спомена моливите за очи на Impala - за цената си от околко 2лв. просто са невероятни. Убедена съм, че дори моливи от скъпия клас гримове не биха били толкова добри.


И последно - червила. Аз обожавам всякакви червила. Преди време открих тези на Farmasi, които струват 4.50лв и сега не мога да живея без тях. Тези на Golden Rose също са страхотни, имам едно, което струваше 2.20лв, а е толкова добро, всеки път като съм с него, се чувствам специална и различна. Червилата на Essence също не са за подценяване.


Не че не искам някое червило на Mac, напротив, и ще си взема някой ден, но някои от по-евтините марки толкова добре се справят с правенето на хубави гримове, че е грехота човек да си криви душата и да не ги хареса.

А, така и така съм на тази тема, да не пропусна да спомена и прекрасните лакове за нокти на Flormar и тези на Golden Rose, особено последната им колекция Selective (имам вече два лака от нея, които ми струваха 2.20лв)!

Това е засега по темата от мен. Моля, чувствайте се свободни да споделите вашето мнение по въпроса за евтината козметика.


Приятен уикенд!

1 коментар:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...