понеделник, 22 април 2013 г.

NOTD : Golden Rose Selective

Здравейте!

Понеже не съм ви досаждала от вчера, реших че ще ви стане мъчно за мен, и затова ще ви напомня за себе си с тази публикация. Става въпрос за един нов (може да е нов само за мен де) лак за нокти на Golden Rose. Като го видях през витрината, честно ви казвам, реших че е O.P.I. заради шишенцето. Такива имитации правят напоследък, че нямам думи.

Та, тази серия лакове би трябвало да е нова, поне така пишеше на стелажа и така каза продавачката. И цената им е 2,20лв. - просто е стряскащо ниска. Имаше разнообразие на цветовете. Този, който аз си избрах, се казва Creme Brulee 11. Как да не се радва човек на такова име.


Този път, за разлика от всеки друг когато снимам лак за нокти, мисля че успях да хвана истинския цвят. Но той по мое мнение не е Creme Brulee, a по-скоро Light Strawbrerry Milkshake... хехе


Както казах, според мен цветът е много светло и нежно млечно розово. Няма никакви блестящи частички из него, напълно пастелен е. Аз нанесох първо един пласт, изчаках да изсъхне и после сложих още един. И ето резултата :


Трябва да призная, обаче, че ми е труден за нанасяне. Консистенцията му е една идея по-гъста от обикновено и трябваше много да внимавам колко количество загребвам с четката.

Няма как да пропусна да ви се похваля, че имам напредък в лакирането. Явно практиката наистина си оказва влияние. Преди бях супер нетърпелива и като не ми се получеше, го изтривах и забравях. Сега пак не е перфектно, но е по-добре от преди.



Този лак ме грабна още от пръв поглед и се надявам да е издръжлив. Не се сдържах да стоя няколко дни с него и чак тогава да пиша. Като малките деца съм, нещо като ми хареса, целият свят трябва да разбере.

Не съм нанасяла топ лак отгоре, понеже според мен нямаше нужда. На следващата снимка най-добре се вижда защо.



И за да добиете представа как изглежда този лак на различна всетлина, ви показвам няколко снимки :

Навън


Вътре

Пред компютъра

Надявам се този лак се окаже точно толкова хубав, колкото ми изглежда сега. Само мога да похваля Golden Rose за това, че пускат на пазара все по-нови и хубави неща.

Влизам за да направя един малък ъпдейт за трайността на лака. Показвам нагледно лака на 4-я ден ...






Не е мръднал, направо е бетон!!! Сложих малко точки за красота, иначе друго не съм пипала по него. Очарована съм ♥

Пожелавам ви един прекрасен и усмихнат ден! ♥

2 коментара:

  1. Отговори
    1. От едно малко квартално магазинче,но можеш да ги намериш по стелажите на Golden Rose по моловете :)

      Изтриване

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...