неделя, 14 април 2013 г.

10 неща до дъно за 1 месец №2

Здравейте!

От първата ми такава публикация мина месец и реших, че е време за втора подобна. Не знам дали ще правя такава всеки месец, но поне засега имам материал. Всъщност след първия ми подобен пост установих, че е трудно за мен да ползвам все едни и същи неща. Самата идея за задължение ме отблъсна и понякога се карах насила да ползвам неща, които не искам. А и един месец не е много време. Количеството на някои продукти се оказа по-голямо отколкото си мислех.

Този път става дума за продукти, които са ми любими, но не съм успяла да използвам до края. Преди да кажа, че това е така не знайно защо, се сетих за причината. А тя е че когато си купя нови неща, те автоматично заменят старите.

Този път ще постъпя малко по-умно, избирайки си неща, на които наистина (видимо) им е останало малко количество. Така поне няма да е непосилно да ги изхабя за месец.


Ето ги и тях - дегримьор, парфюм, спирала за очи, руж, коректор и универсален крем за тяло/лице.

За този дегримьор вече съм ви говорила ето тук. И все пак, за да добиете представа колко много го ползвам (или по-скоро колко бързо свършва), ето снимка в близък план:



Смятам да го изхабя докрай, за да мога след това да си взема това , на което съм хвърлила око.

Парфюмът е на Max Mara, обаче за съжаление си няма име. Имам го много отдавна, получих го като подарък за Коледа преди няколко години. И много си го обичам, затова гледах да си го пазя.

 
Останало ми е малко количество от него. Знам, че ароматите с времето се променят. Затова няма смисъл да го пазя безкрайно. Много ми харесва аромата (който както обикновено не мога да опиша) и ще си се пръскам с удоволствие с него докато го изхабя. 

Спиралата за очи е последната на Maybelline The Rocket Volum' Express.


Четката е гумена и с много къси снопчета. И най- вероятно съм единствения човек, който не я боготвори. Не знам, в началото, и по-точно първия път когато я пробвах, останах очарована. Обаче след това някак си се разочаровах. Може би защото не съм най-големия фен на гумените четки. Освен това е прекалено течна, и за разлика от някои други спирали с подобна консистенция, с времето не стана по-лесна за ползване. А, и да не пропусна да спомена, че ми слепва миглите. Но, все пак съм си я купила, ще се опитам да я изхабя. Ако не успеем да се сработим, здраве да е.

Следва ружът, който е от Oriflame и е в нюанс Glowing Peach.


Проблемът с ружовете при мен е, че адски много ми харесват, но на другите хора. Все имам чувството, че не го слагам правилно, или поне така че на мен да ми хареса. Но имам моменти на проблясъци и точно тогава прибягвам до този руж (както си личи от снимките). Не ми е единствен, но много ми харесва, че е прасковен. Всички други, които имам (без този на Инглот) са все розови. А причината да искам да го изхабя, е че срока му на годност изтича през септември.








Коректорът на Radiant го имам от няколко месеца и в началото много го ползвах. Беше ми първият в такъв вид (тоест в бурканче).


Предлагаха го само в един цвят №4 Beige. На мен ми трябва нещо по-светло, затова и отскоро имам нов фаворит. Но все пак сърце не ми дава да изхвърля това добро попадение без да съм го привършила.

И последно смятам да видя сметката на едно много любимо мое кремче за тяло. Става дума за универсалния крем Здраве.

 
На него вече му се вижда дъното. Както вече съм споменавала, ми мирише на меденки, затова го харесвам толкова. Но този аромат на мен ми е зимен, а както знаем, зимата вече свърши. Така че в време и този разкошен крем да свърши.

Наистина смятам, че този път ще се справя по-добре с това предизвикателство от предишното. Все пак, стискайте ми палци.

Успешна нова седмица ви пожелавам!


 

4 коментара:

  1. Според мен ще се справиш. Вижда им се края на повечето. :)
    Аз вече си изхабих половината от нещата за втория месец, а за първия съм доникъде...

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Да, и при мен така май се очертава. Мисля, че при първата публикация проблема ни беше, че избрахме прекалено много неща и то наполовина пълни. А при това положение 1 месец не стига :)

      Изтриване
  2. О и аз го имам този руж, но сестра ми си го хареса и го взе. Много е трудно да се прекали с него.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Да, така е :) Хубав е много и се нанася умерено от него :)

      Изтриване

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...