вторник, 2 април 2013 г.

Maybelline Color Whisper

Здравейте!

Съвсем наскоро видях, че вече и у нас се предлагат червилата Maybelline Color Whisper. И естествено се зарадвах от този факт. Аз ги намерих в магазин ДМ, но предполагам, че се предлагат и на други места. Бях чувала хубави отзиви за тях, но когато ги видях на живо, останах очарована. Бях като малко дете в сладкарница. Имам 2 от цветовете, като първо си взех кораловото, а скоро след това и лилавото.


Ето ги двата бонбона, които имам. Доколкото помня, цената им беше около 12,50лв.


Това са имената и номерата на тези, които си купих. Имаше още доста други цветове, така че според мен всеки би си харесал подходящия нюанс. 

Консистенцията им е кремообразна, като на балсам за устни. Същевременно обаче цветовете в опаковките са пигментирани като на червило.


Това от ляво е кораловото, което доста клони към розово. Може би на различните устни би стояло по-коралово, но на моите стои по-скоро розово. Това до него е един мой пореден експеримент. Никога досега не съм имала червило или гланц в лилаво, пък било то и по-светло люляково. Но сега е пролет и мисля, че би било прекрасно да имам такова червило и да мога да го нося съчетано с дрехи в пастелни цветове. Някой ден може би ще започна да ви показвам снимки с цвета на моите устни но засега нито една не ми се е получила достатъчно добре, за да искам да я споделя. Обещавам обаче това да се случи.

Дотогава ще ви показвам снимки с цветовете на моята ръка. Знам, че не е същото, но все е нещо:


Както ви споменах, цветовете в опаковката изглеждат много наситени. Но понеже червилата са толкова кремообразни и досущ като балсам за устни, на устните цветът е доста по-обран.

Но и двете са пастелни, мекички като усещане на устните и прекрасни.

Единственият недостатък е, че не са трайни. И все пак, дори след като са се поизтрили, остава един прекрасен подтон от цвета и изглежда така, все едно устните са супер меки и хидратирани. За мен, дори с лилавото (може да не ви се вярва, но е така) устните ми изглеждат супер естествени и подхранени.

Смятам обаче, че не са особено икономични. Може би заради самата консистенция, или просто защото аз ги ползвам постоянно... Не знам. Но скоро май пак ще си купувам от тях.

Имам чувството, че тези червила са ме омагьосали. И дори да имат недостатъци, аз не ги забелязвам. Рядко нещо толкова много ми харесва. Май досега съм писала веднъж самостоятелна публикация за  продукт, и то пак за червило...  Хайде сега познайте дали не обичам червила :)))

Радвам се, че дори в този натоварен за мен ден, намерих малко време да се разведря. Пожелавам го на всеки.

Хайде лека нощ от мен! ♥

4 коментара:

  1. Оле,това лилавото е вълшебно!Мерси,че ги показа,сега ще бягам до ДМ при първа възможност!
    Да си ги носиш със здраве:)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Дано ти харесат :) да кажеш после мнение, че ми е любопитно дали и на другите ще им харесат... аз съм тотално запленена :)

      Изтриване
  2. Охх...и двата цвята изглеждат страхотно! Май и аз ще отскочя днес до ДМ да ги погледна на живо. :))

    ОтговорИзтриване

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...