събота, 6 април 2013 г.

Новите ми пролетни придобивки

Здравейте!

В това хубаво време няма как човек да не се почувства добре. Дано все повече топли дни да има, че пастелното ми розово шлиферче ме чака. Междувременно малко по малко си накупих това онова за пролетта. Нещата, които ще ви покажа съм си ги купила през последните 2-3 седмици. Казвам го, за да не стреснете като видите например шестте червила :)

Представям ми моят пролетен "haul" ♥


Всичко си ми харесва и не мога да реша от къде да започна... Може би този път ще ви покажа първо най-любимата ми част, която по принцип оставям за накрая - тяхна светлост "Червилата"...


За тези на Maybelline вече ви разказах преди няколко дни, ако искате да ги видите отблизо, моля кликнете тук

Предполагам, че си личи от снимката, но ако все пак не сте забелязали, ДА, на люлякова вълна съм, що се отнася до червила. Никога през живота си не съм имала такова червило, винаги съм смятала, че не би ми отивало. Всичко започна от "Oh la Lilac" на Maybelline... Сега вече имам още два нюанса в подобен цвят. И не мога да реша кое ми допада най-много. Това в сивата опаковка е на Golden Rose, номер 122. До него е едно малко по-светло от Farmasi. Червилата на тази марка са удивителни, а струват двойно и понякога тройно по-малко в сравнение с други марки от сорта на Maybelline, L'Oreal. Там, от където аз си ги купувам (едно малко квартално магазинче), са по 4,50лв. Между другото червилото най-вдясно също е на тази марка. За него обаче незнайно защо останах с впечатлението, че е коралово. А се оказа почти керемидено. Но нищо, и то ще влезе в употреба. А предпоследното от ляво на дясно (знам, стана малко объркано) е пак на Golden Rose и е номер 57. За него мога да кажа само едно - шокиращо цикламено. Определено е за смели момичета. Който не носи такива, моля да не си го купува, защото после ще се чуди какво да го прави. Аз обаче го обожаваааааммм :) 

Ето и цветовете нагледно (от ляво надясно без да броим тези на Maybelline) :


Искам да направя и едно уточнение - всичките червила от тази снимка са матови, нямат и една блестяща частичка в себе си. И са пастелни ♥

Стига толкова за червилата, че мога да продължа да говоря за тях до утре. Но все пак имам да ви показвам и някои други неща. Като например 2-3 лака и едни лепенки за нокти.

 
Лакът в ляво е така мечтаният Essie. Толкова съм щастлива, че вече доста от качествените козметика/лакове/декоративна козметика са достъпни и за нас в България. Дано все повече да се изненадвам така приятно като днес. Защото именно днес си взех този лак с име Ballet Slippers. Ако трябва с една дума да опиша моя тренд тази пролет, бих казала "пастел". Няма значение дали се отнася за гримове, лакове, дрехи или аксесоари, носят ми се пастелни цветове и точка. Нямам търпение да пробвам този лак, както и този, който се мъдри от дясно. Друга световно известна марка, която се намира и тук (рядко, но все пак се намира)- China Glaze. Моят лак го избрах лесно. Споменавам това, защото когато купувам нещо по-скъпо, мисля много точно кое да взема. Цветът просто ме грабна от веднъж. Това пък е моя тренд за лятото - неон. И да спомена все пак името на лака - 873 Flip Flop Fantasy. Лепенките също още не съм пробвала, но скоро смятам да го направя. За тях ме вдъхнови Emanuela Popova.

Продължавам с другия лак, който е цвят лайм, и е неонов, но за съжаление така и не успях да уловя на снимка точния цвят. 


Лакът е на Flormar и е номер 420. Него съм си го взела специално заради едни обувки (ето тези). До него се вижда пастелно син часовник от New Yorker за 20лв. И любимите ми ластичета за коса от H&M.

Купих си и едни намалени сенки на L'Oreal, както и двоен руж на Flormar.


Лявата и по-тъмна част използвам за контуриране, а другата за руж. Не използвам кой знае колко често руж, просто защото не ми харесва как го нанасям и как ми стои. Но понякога имам желание да опитам и за тази цел имам 2-3 ружа и този е един от тях. Харесва ми, че тъмната част е матова. Сенките са на L'Oreal и бяха намалени, защото им наближава срока на годност. Имам други цветове от същата серия и съм много доволна, затова реших да взема и тези. 

И последно (знам, че стана много дълга тази публикация, но не се сдържах и исках да ви покажа всичко), е ред на чисто новия ми камуфлажен коректор от Catrice и белия молив на Impala.


Въпреки, че корктора си го взех днес, вече го пробвах и ми харесва. Купих си го с една единствена цел (с ясното съзнание, че е прекалено гъст), да покрие тъмните ми кръгове под очите. Имам хубва и чиста кожа, обаче ей Бога ми тези тъмни петна под очите ми ме побъркват и рядко някой продукт може да се справи с тях. Няма значение дали спя или не, какво ям, колко вода пия и т.н., те винаги са си така - тъмни и непокриваеми. Та, исках покривен и много светъл коректор, който да озарява зоната под очите ми. И мисля, че го намерих. А относно молива, исках да е матов и сравнително мек, за да мога да го ползвам във водната линия. Очите ми са малки и като си слагам такъв молив, те оптически се уголемяват и озаряват. Доволна съм от него. Той, за разлика от силиконовия на същата марка, не ми дразни на очите. 

И сега, една малка изненада. Понеже едното от червилата е доста нестандартно (става дума за номер 57 на Golden Rose), реших да ви го покажа на мен, за да добиете представа все пак как стои на светла кожа и тъмна коса. Eто ме и мен:


Това беше от мен за днес. Дано не съм ви досадила.

До скоро! ♥

12 коментара:

  1. Страхотни придобивки! Честити! ;)
    Всичките са много свежи и внасят толкова пролетно настроение! ♥

    ОтговорИзтриване
  2. Ооо взела си лепенките <3 Задължително да покажеш ревю.
    А Ружа на Флормар ми е един от любимите. Супер придобивки :)))
    п.с. Да дадеш отзиви за коректора на Катрис :p

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Даа, взех си ги :) скоро ще ги пробвам! Първите ми впечатления за коректора са доста добри, имайки предвид покривността му и цвета.. но за съжаление е много гъст и след час започват да си личат бръчиците под очите... но пък така хубаво озарява погледа, че се жертвах хахаха

      Изтриване
  3. Много добре ти стои червилото! И аз ще чакам отзиви за коректора (:

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. О,колко си мила,благодаря ти! А за коректора обещавам скоро да пиша :)

      Изтриване
  4. Честити придобивки, прекраснице! :))))

    ОтговорИзтриване
  5. Меги, червилото ти стои супер. Аз също ще чакам отзиви за коректора и лепенките. Накара ме да се усмихна с тази пролетна публикация :))

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря ти за прекрасните думи! Май май скоро ще пиша за коректора щом ви е любопитно :) Радвам се,че в това мрачно време съм те накрала да се усмихнеш :*

      Изтриване
  6. Уникални са червилата! Нямам търпение да се прибера в БГ и да си купя поне едно на Мейбелин! Моля те за маникюр или поне мнение за жълтия лак на Флормар, много готино изглежда, но понеже един неонов син от техните НЕ е никак покривен, ако този е ок ще си го купя :))

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. О, този определено е покривен, иначе нямаше да си го взема.. Ще направя ревю или поне ще кача снимки с него на страницата във Фейсбук, обещавам :) лошото е,че на снимки не излиза истинския неонов цвят...

      Изтриване

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...