събота, 20 април 2013 г.

Rene Furterer Forticea VS. Garnier Fructis Strenght & Shine

Здравейте!

Днес пиейки си кафето в зелената чаша на точки, ми хрумна че е време да пиша за нещо, което отдавна съм намислила. Става въпрос за битката на два от шампоаните, които използвам в момента. Единият е Forticea на Rene Furterer, а другият Strenght & Shine на Garnier.




Преди да започна с ревютата на тези два продукта, ми се ще да спомена за тези, които не са чели другите ми публикации - моята коса е нормална с тенденция към омазняване към третия ден. Така че мнението ми е съобразено с моя тип коса. Моля, имайте го предвид.

От около месец ползвам стимулиращия и заздравяващ косата шампоан на Рене Фюртерер. Преди време имах този за мазен скалп и сухи краища на същата марка. И мнението ми за него можете да видите тук. Е, мнението ми за Forticea не се различава особено от това за Curbicia.

Това, което искам да кажа е, че през първия ден след измиване косата ми наистина изглежда прекрасна и чиста, на втория ден обаче вече го няма същия ефект, за третия ден дори няма да споменавам... Вижте какво обещава производителя :



 За съжаление съм изхвърлила кутията, в която беше самия шампоан и на която имаше подробно описание на български. И все пак, доколкото мога да видя на самата опаковка, този шампоан би трябвало да стимулира и заздравява косата. Което според мен означава да подобри състоянието й и евентуално да намали косопада. При мен този ефект го нямаше. Е,то вярно, че сега при смяната на сезоните е нормално косата да започне да пада повече... И все пак ми се ще да беше предотвратил това нормално явление...



 Ще спомена и няколко думи за консистенцията на този шампоан. Прозрачна и течна е, не е много гъста, и има малки зелени топчета из вътре. Те би трябвало да са микрочастици от етерични масла. Има и препоръки за употреба. След нанасяне и втриване в корените, трябва да стоим между 1 и 3 минути така. И след това отмиваме. Обаче на мен това не ми харесва, защото шампоанът се разтича по лицето ми, влиза ми в очите и ми люти. 

Нека сега да ви поговоря малко и за другия участник в битката - Strenght & Shine на Garnier;


Ще бъда честна с вас, като си призная, че този шампоан съм го ползвала не повече от 3-4 пъти. Точно поради тази причина се чудих дали да не го ползвам поне още известно време и чак тогава да пиша за него. Но, когато нещо е хубаво, то си личи от първия път (точно това мисля и за измиващия гел за лице на Билка, но да не се отплесвам)... 

Този шампоан ми беше силно препоръчан, и макар да не бях особено сигурна дали да го взема или не, накрая го направих. Той обещава сила и блясък на косата. Вече отдавна сме свикнали (или поне аз) да не се доверяваме напълно на обещанията по опаковките. Е, тук те се оказват верни. Още от първото измиване, дори още докато сте под душа, можете да усетите разликата. Този шампоан има невероятна консистенция. Косата, още докато я мия, я усещам някак мека и копринена. Все едно, че съм й сложила балсам. 

 
Напълно съм съгласна с написаното отзад на опаковката - "Вашата коса е силна отвътре, сияйна отвън и свежа"... След този шампоан не ползвам балсам, нито спрей за лесно разресване, защото просто не е необходимо. Косата е толкова еластична и мека. А най-хубавото е, че 3 дни е чиста! При мен това просто не се случва често... Но, ето че било възможно :) Това е един от малкото продукти, които препоръчвам силно с две ръце!!! 
 
Така и така ги сравнявам тези шампоани, мисля да спомена и цената им - този на Rene Furterer ми струваше 19лв., а  за Garnier Fructis Strenght & Shine дадох около 6лв.

След всичко изречено до момента, едва ли има някой който да не се е досетил кой ще е победителя в тази своеобразна битка. И все пак, победител е шампоана Garnier Fructis Strenght & Shine!
 
Въпреки че съм сигурна, че някои продукти нямат нужда от реклама, все пак победителят в тази битка толкова много обгрижва косата ми, че нямаше как да не го похваля. 

Искрено се надявам все такова хубаво мнение да имам за продуктите, които купувам. 

Пожелавам ви един прекрасен слънчев ден!




2 коментара:

  1. По-тъпо описание за стичането на шампоана не съм чела. Явно не знаеш как да си слагаш шампоан, имайки предвид, че на мен досега нито веднъж в банята не ми е залютявало от него и т.н. Пък и съм доволна от Rene Furterer.

    ОтговорИзтриване

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...