понеделник, 15 април 2013 г.

Dead Sea Face Spa Mask

Здравейте!

В този мрачен и дъждовен ден ще ви разкажа опита си с маската за лице Dead Sea Face Spa. Бях си я взела преди време от една аптека, защото продавач-консултантката ми я препоръча. И аз нали съм си доверчива, след толкова хвалби, реших да я пробвам. Маската е за еднократна употреба и цената й е 2.95лв.

Ето и я и нея:


Не знам как се казва компанията производител, само знам името на маската - маска за лице - СПА от Мъртво море. Самият продукт наистина представлява маска за лице (буквално) с 3 отвора за очите и устата.


Малко бях объркана колко точно време трябва да я държа на лицето си, тъй като отпред на самата опаковка пише 5 минути, а отзад 10-15 минути. Аз в крайна сметка стоях около 15мин. с нея.

За съжаление за тази маска не мога да кажа нито едно добро нещо. По принцип във всеки продукт търся по нещо хубаво, но в този такова така и не намерих. Много се чудих дали да пиша за тази маска или не. Но накрая реших, че е редно хората да знаят мнението ми, каквото и да е то.

Започвам с първото фрапантно впечатление - ароматът. Ужасен!!! Просто ужасен! Мирише на химикали, препарати за почистване и болница едновременно. Да не споменавам, че ароматът е толкова силен, че дори на човек с много слабо обоняние би му се сторил силен и натрапчив. Лошото е, че този аромат (да, аз го изтърпях до края,но едва) се усеща до другия ден, дори след като си мих лицето.

Негатив номер 2 е самия размер на маската. Не е направен както трябва, на моето лице така и не пасна. Идеята е, че маската трябва да стои плътно по лицето, но тъй като на мен ми дойде по-голяма, се отлепяше постоянно и на места така и не успя да прилепне.

Негатив номер 3 - чувството. Аз никога през живота си не съм ходила на СПА процедури, но се съмнявам дълбоко, че чувството от тях трябва да е неприятно. В моя случай лицето ми почти изтръпна. То бива бива охлаждащ ефект, ама досега такова чудо не бях преживявала. Ама си казах "трай, бабо, за хубост"!

Негатив номер 4 - на другия ден, след сутрешния душ, като си погледнах лицето, видях че носът и бузите ми са супер зачервени...Трябва да подчертая, че аз НЯМАМ чувствителна кожа на лицето, нито където и да било другаде.

Ефект от маската имаше за няколко минути. Кожата наистина стана мека като кадифе. Но, уви, съвсем за кратко. Честно казано обаче, дори ефектът да беше "Wow", никога не бих повторила това мъчение. Ползвала съм и други подобни маски, купени от Dm, и никога не съм имала подобни проблеми.

Още веднъж, съжалявам че трябва да се изказвам така негативно, но исках да споделя с вас. Естествено, това че на мен не ми харесва, не означава че за вас няма да е точно обратното.

Има едно позитивно нещо в цялата картинка - все по-рядко попадам на лоши продукти като този, и причината сте в повечето случаи Вие - бюти блогърите.  :)


Пожелавам ви един чудесен и ползотворен ден! ♥

2 коментара:

  1. Меги, аз за лицето си взимам едни лентички за нос и брадичка - има ги на различни марки. Напълно премахват черните точки, но може би ги знаеш. Какво стана с BB кремът на NIVEA? По-добър ли е от този на GARNIER?

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Да, да, и аз имам такива на Нивеа :) А кремът на Нивеа ми беше подарък, пробвах го веднъж и го върнах на колежката ми. Дори светлия цвят ми е тъмен, розовее и станах на петна. Ако трябва да съм честна аз не харесвам ББ кремове. Може би единствено този за мазна кожа на Gariner :)

      Изтриване

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...