събота, 27 април 2013 г.

Empties Part 2

Здравейте отново!

Тъй като ми се посъбраха доста празни опаковки на продукти, които съм привършила, реших преди да ги изхвърля, да ви кажа мнението си за тях. Преди време си бях дала срок от един месец, за да доизразходя някои неща, но май съм се надценила, защото някои от тях още са полупълни. За сметка на тях, обаче, приключих някои други. Точно тях ще ви покажа днес.


За някои от тези продукти вече съм ви говорила. Но все пак ще дам честното си мнение още веднъж за всеки един от тях. 

Ще започна от ляво на дясно. Първо се вижда лакочистителя на Ebelin.


Чудя се как досега не съм го споменавала. Толкова е добър, че чак нямам думи. Под добър имам предвид, че маха лака изключително лесно и бързо. Слагам малко от него на един памучен тампон, задържам няколко секунди и след това махам лака. Няма значение какво е качеството или пък цвета на лака - маха всичко светкавично. Единствено не се справя с новите лакове от серията Jolly на Golden Rose. Там си трябва повечко търкане и търпение.
Дали бих си го купила отново - ДА!

До него се мъдри едно празно шишенце в размер за пътуване. То всъщност беше лосион за тяло с аромат на овес, ший, сладък бадем и алое вера. Ароматът му беше доста силен, но в никакъв случай неприятен. Честно казано беше доста икономичен продукт. Бях си го взела отдавна от Yves Rocher, но го използвах най-много през март. 
Дали бих си го купила отново - ЕДВА ЛИ! Просто защото му се насладих достатъчно и искам да пробвам други хубави лосиони за тяло. 

Зелената опаковка е маска с авокадо и овесени ядки на Freeman. Аз доста време я ползвах не като маска, а за измиване на лицето. И бях много доволна. Последните пъти я ползвах и като маска и резултатът е супер чиста и мека кожа. 
Дали бих си я купила отново - ДА, но след като пробвам тази с ягода и шоколад (стига да я намеря де)...

До маската е празната опаковка от шампоан - професионалния за обем на L'Oreal. Да ви кажа честно, него почнах да го харесвам чак накрая. Но почти през цялото време не виждах обем, не мисля и че беше нещо специално за цената си от 18лв... Същата, а дори и по-добра работа вършат шампоани от по 4-5 лв.
Дали бих си го купила отново - НЕ! 

Следва стика против изпотяване на Garnier Clean Sensation. 


Не съм особено възхитена от този продукт. За съжаление не мога да кажа нещо кой знае хубаво за този стик. Тези гръмки обещания за 48ч. без изпотяване са думи на вятъра. Той дори и 3ч. през зимата не издържаше, за лятото не знам...
Дали бих си го купила отново - НЕ!

Кремът за лице е Hydraphase Intense Legere на La Roche Posay . Това е Кремът, с главно К. Много е добър, поне спрямо моята кожа. Лек е, хидратиращ, много бързо попива. Не ми дразнеше на лицето, действаше ми чудесно.

Дали бих си го купила отново - ДА!

Следва двуфазния лосион за премахване на грим на Nivea. От него съм ползвала поне 3 опаковки. Много е добър и нежен. Само трябва да разклатите, да сложите малко от него на един памучен тампон, задържате върху окото за 30 секунди и махате грима. Справя се с всякакъв грим. Аз го ползвах за махане на грима на очите, а за останалото се доверявам на мицеларната вода на Bioderma.
Дали бих си го купила отново - някой ден, ДА!

И последно, едно голямо разочарование, за което написах подробно мнението си в една друга публикация. Ако искате да разберете повече, натиснете тук.
Дали бих си го купила отново- НИКОГА!


Продължавам упорито да използвам останалите продукти, които искам да привърша и се радвам, че се справям добре. Скоро и за тях ще напиша публикация като тази.

Пожелавам ви една страхотна вечер!

Няма коментари:

Публикуване на коментар

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...