петък, 19 април 2013 г.

Някои разочарования #2

Здравейте!

Имам някои неща, за които да пиша днес. За съжаление мнението ми за тях не е добро. Всички те са ме разочаровали по някакъв начин и ще обясня подробно защо. Въпреки че вече (от няколко месеца) много внимавам какво купувам, все пак понякога се изкушавам и правя грешен избор.

Радвам се, че все пак продуктите не са много. Горещо се надявам все по-рядко да пиша подобни публикации.

Ето кои са моите разочарования:


Не са много, както може да се види. Но все пак ми се щеше да ги спомена, защото останах разочарована.

Ще започна с това, което най-малко ми харесва. Става въпрос за мокрите кърпички за почистване на грим на марката MY face.


Тези кърпички си ги взех от касата на магазин Билла. Не помня каква беше цената им, нещо от сорта на 1,70- 1,80лв. Описанието на опаковката обещава почистена и подхранена кадифена кожа. Пише също, че премахва водоустохчив грим. ХА-ХА!!! Нищо от това не е вярно. Да не споменавам аромата на тези кърпички. Още от отварянето им ме лъхна на нещо вкиснало и развалено. Ще се учудите защо тогава опаковката изглежда почти празна- ами простичко е, чистя праха с тях и то на отворена балконска врата. Просто ми беше жал да ги изхвърля.

Следващото разочарование, за което признавам си много ме е яд, е палитрата сенки на Golden Rose.


Името на тези сенки е Green Line 102. Цветовете са 5 и са все в зелената гама. Светлият по средата се счупи без да съм изпускала или правила каквото и да е с палитрата. Единственото, което мога да кажа за тези сенки е, че не са достатъчно пигментирани, ронят се и каквото и да правиш с тях, не си личат на окото... Много пъти съм им давала шанс, но напразно... Бях подарила същата палитра на моята най-добра приятелка (само че в лилаво) и за съжаление нейното мнение съвпада с моето.

Наскоро, през март, Essence пуснаха няколко нови продукта. Сред тях беше и един кафяв молив.


Така на пръв поглед не си личи може би какво не му е наред. Но ако ви покажа една снимка от още по-близо, ще забележите какъв е проблема.


Не може да се подостри. Как ли не опитвах, много внимавах, но не става и това е. Самата опаковка е почти като гумена и не мога да се справя с нея. А пък дори и да можех, не знам дали пак бих харесала този молив, защото много трудно се нанася. Като пробвах тестера на ръката си, много ми хареса, но на клепача е различно.

Лакочистителят е на Victoria Beauty и не върши никак добра работа.


Не помня от къде съм го купила, но стои в офиса. Ползвам го когато се наложи, но чисти много трудно и бавно лака от моите нокти. Още повече, че имам един много добър вкъщи (за него скоро) и като ги сравня, този е със слаба оценка. И явно толкова търкам като си махам лака с този лакочистител, че после ме болят ноктите (тоест не ноктите, а под тях)...

И на последно място е една спонтанна покупка на електриково жълт лак на Golden Rose. Него не го снимах отблизо, понеже не можах да уловя точния цвят. Но мога да ви кажа номера му - 54. Имам го отдавна, но наскоро реших да го пробвам. Е, ако ще и 10 слоя да нанеса, ефект и цвят няма да има.

Та, това са моите разочарования... Не знам дали беше нужно да ги споменвам, но ако аз бях прочела същия отзив за тях, сега можеше да не съм си дала парите напразно. Тоест, целта ми е да помогна... На някои момичета естествено тези продукти може да са любими, но за мен те не са.

Обещавам утре да напиша за реванш някоя приятна и позитивна публикация!

Приятен уикенд! Работната седмица свършииии ♥

2 коментара:

  1. Здравей! Много хубав блог! Поздравления! Що се отнася до молива на Есенс, и аз не мога да го подостря. Точно за това не го и използвам. Дори една острилка съсипах заради него, не знам какъв е този материал, но изобщо не е подходящ за молив :)
    Току-що прочетох и публикацията за червилата на Есенс - аз имам номер 53. Горещо ти го препоръчвам, защото е страхотен за ежедневна употреба.

    ОтговорИзтриване
  2. Този коментар бе премахнат от автора.

    ОтговорИзтриване

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...