събота, 20 април 2013 г.

Бял молив за очи

Здравейте!

Тази сутрин се събудих с огромното желание да пиша в блога си, затова ще си позволя да ви досадя с още една публикация. Понеже днес излизах на разходка, се гримирах. А от известно време в повечето случаи, когато се гримирам, използвам бял молив за очи. Така че много ми се ще да ви поговоря малко именно за този мой любим продукт. 

В моя случай приложенията на белия молив за очи са две :

1. като база за сенки;
2. нанасяне в долната водна линия;

За първото приложение научих съвсем скоро от Веси от The Girl Who Invented The Romance

Много често когато съм недоспала или изморена (а и не само тогава, защото това ми е любим грим), ползвам светли сенки, без значение дали бели, телесни или прасковени. Под тях задължително слагам база за сенки, най-често тази на Avon. Но, от съвсем скоро над базата слагам малко бял матов молив, размазвам го и след това нанасям сенките. И ефектът е супер наситен светъл цвят и съответно - озарен и свеж поглед. 

Другото приложение си го знам от доста време. Обожавам да слагам бял молив в долната водна линия на окото. По принцип повечето хора слагат предимно черен молив там, аз също го правя понякога. Но моите очи са с малко по-странна форма, позахлупени са в края и когато сложа черен молив, изглеждат по-малки. Ефектът е същия когато съм с тъмни сенки, но да не се отплесвам. Лично за мен, белият молив не само освежава погледа, но и кара оптически очите да изглеждат по-големи. 

Сега малко и за белите моливи за очи, които аз имам. Става въпрос за Impala Waterproof Eyeliner 320 и Alverde Kajal Eyeliner 07 Pearly White.


Повярвайте ми, това че имам точно тези моливи, е плод на усилено търсене. Защото аз исках матов бял молив, но не съвсем бял, а по-точно цвят слонова кост, или мръсно бял. Обаче изискванията ми не приключват до тук. Исках консистенцията на молива да е мека, да се нанася лесно, да не ми дере на очите, но същевременно да не се разтича, размазва или изчезва незнайно къде... И сигурно няма да ви учудя като ви кажа, че всички продавач-консултантки ме гледаха странно и не можеха да ми предложат това, което търсех. 

Но един ден реших, че мога да пробвам все пак белия молив на Impala. Добре, че не е силиконов, защото от него очите ми сълзят ужасно. Той е напълно матов, достатъчно мек, за да се нанесе лесно, не ми дразни на очите, и изсъхва за секунди.


Но през цялото време си мечтаех и за молив в по-телесно бял цвят. Чувала съм и съм виждала по клипчетата на чуждестранните така наречени бюти гурута за такъв цвят молив. Знам със сигурност, че MAC имат такъв, както и Rimmel от серията Scandaleyes. Но на Rimmel така и не намерих този цвят тук. Имам лилавия от същата серия и наистина е хубав, така че съм сигурна, че и мръсно белия щеше да ми хареса, но уви... не го намирам...

Миналата седмица моята най-добра приятелка си взе подобен цвят молив на Alverde. След като го видях си счупих краката да бързам да си взема и аз. По принцип не харесвам тази марка козметика, а и този молив нямаше тестер и някак съм го пропуснала. Но, сега съм адски щастлива, че го имам. Той е точно цвета, който исках. За съжаление не е толкова траен колкото този на Impala, но няма значение...

Ето отблизо цвета и на двата молива. Някои може би ще си кажат "е, че те са еднакви", но по-наблюдателните ще ме разберат.


Има и още нещо, което ми допада в тези моливи, и то е че края на самия молив напълно отговаря на цвета на самото съдържание.


А, и последно, подострят се лесно, което за мен е важно, защото иначе са неизползваеми.

Моля, ако някой има бял молив, който да отговаря на моите изисквания, да ми каже. Много ще се радвам да намеря още някое добро попадение.

Пожелавам ви приятна вечер!


4 коментара:

  1. А каква е цената на двата молива?

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Изобщо нямам спомен вече, но със сигурност не са над 5лв, даже този на Impala сигурно е под 2лв.

      Изтриване
  2. Аз ползвам белия молив на essence и съм доволна, единствения недостък е, че не е много траен

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Ще го погледна, но техните моливи на мен ми идват твърде сухи...

      Изтриване

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...